کمبود منابع مانع کارویژه‌های ایکنا در خدمت به قرآن نشده است
کد خبر: 3897869
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
پیام حجت‌الاسلام پژمانفر به‌مناسبت سالروز تأسیس ایکنا:

کمبود منابع مانع کارویژه‌های ایکنا در خدمت به قرآن نشده است

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس در پیامی به مناسبت هفدهمین سالگرد تأسیس ایکنا، تأکید کرد: این خبرگزاری انصافاً‌ توانسته‌ است به صورت جدی و تخصصی، مباحث قرآنی را مطرح کند و مقداری توجه به مباحث قرآنی را در سطوح مختلف بالا ببرد و علی‌رغم محدودیت منابع که وجود داشته، در جامعه قرآنی و به ویژه در میان جوانان، دانشگاهیان، طلاب و بقیه اقشار توانسته کاری ویژه انجام دهد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم مشهد و کلات برای مجلس یازدهم، به مناسبت هفدهمین سالگرد تاسیس این خبرگزاری، پیامی صادر کرده است که متن این پیام در ادامه می‌آید:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مباحث قرآنی، یکی از مسائل بسیار مهمی است که باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن بپردازیم. هم در قانون اساسی و هم در اسناد بالادستی، نسبت به این موضوع تأکید زیادی شده است و باورهای ما هم این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

متأسفانه در این موضوع مشکلاتی داریم که این مشکلات منجر به آن شده که انس و ارتباط با قرآن در لایه‌های مختلف جامعه به میزان کمی وجود داشته باشد. مهم‌ترین نقش در این راستا بر عهده رسانه‌هاست که می‌توانند کمک کنند تا به میزان بیشتری به این موضوع بپردازیم.

خبرگزاری ایکنا که یک خبرگزاری قرآنی است، انصافاً‌ در این زمینه توانسته‌ است به صورت جدی و تخصصی، مباحث قرآنی را مطرح کند و مقداری توجه به مباحث قرآنی را در سطوح مختلف بالا ببرد. {ایکنا}، علی‌رغم محدودیت منابع که وجود داشته، در جامعه قرآنی ما و به ویژه در میان جوانان، دانشگاهیان، طلاب و بقیه اقشار توانسته کاری ویژه انجام دهد و بنده وظیفه خودم می‌دانم از این مجموعه تقدیر و تشکر کنم.

یاعلی 

خدانگهدارتان

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha