پیگیری برگزاری نشست‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی در کرمانشاه
کد خبر: 3902386
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

پیگیری برگزاری نشست‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: از جمله کاستی‌های برنامه‌های قرآنی تشکیل نشدن نشست‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان‌هاست که باید برای حل این موضوع برنامه‌ریزی و تلاش شود.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به ضرورت تشکیل نشست‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان‌ها، اظهار کرد: از جمله کاستی‌های برنامه‌های قرآنی تشکیل نشدن نشست‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان‌ها است که باید برای حل این موضوع برنامه‌ریزی و تلاش شود.

وی افزود: توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی یکی از برنامه‌هایی است که در این استان با جدیت دنبال می‌شود و باید راه‌های عملیاتی حمایت از آن بررسی و اجرایی شود.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به موضوع حمایت از مراکز قرآنی به‌‌ویژه خانه‌های قرآن، گفت: در سال جدید یکی از اولویت‌های ما در اداره امور قرآنی حمایت از خانه‌های قرآنی است که در نظر داریم به‌منظور حمایت از این مراکز در روستاها در نشستی با دهیاران از بخشی از اعتبارات روستایی بهره بگیریم.

وی بیان کرد: در شرایط اقتصادی امروز که بسیاری با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند در نظر داریم تا از طریق حمایت‌های استانداری در مسیر فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز خانه‌های قرآن شهری و روستایی کمک بگیریم.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: معتقدیم در طول چند سال گذشته نشست‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی به خوبی برگزار نشده براین اساس تلاش می‌کنیم تا با ایجاد ظرفیت‌های جدید برای انجام فعالیت‌های قرآنی در این برهه به این مراکز کمک کنیم.

انتهای پیام
captcha