حضور قرآن‌آموزان قزوینی در مؤسسات حداکثر 3 ساعت در روز
کد خبر: 3904200
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

حضور قرآن‌آموزان قزوینی در مؤسسات حداکثر 3 ساعت در روز

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین ضمن اشاره به بازگشایی مؤسسات قرآنی از 24 خرداد، گفت: حضور افراد در مؤسسات حداکثر 3 ساعت در روز خواهد بود و برگزاری محافل، اردوها و مراسم گروهی که متضمن تجمع افراد است ممنوع است.

حضور قرآن‌آموزان قزوینی در مؤسسات حداکثر 3 ساعت در روزمحمد نیکی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، از آغاز فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت (ع) در 24 خرداد خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مؤسسات و خانه‌های قرآنی فعالیت‌های خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قزوین اضافه کرد: دوره‌های آموزشی با تعداد محدود و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: انجام فعالیت‌های پژوهشی، تبلیغی ترویجی و مشاوره‌ای در مؤسسات دارای مجوز، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین ادامه داد: همه عوامل اجرائی و متعلمان می‌بایست از ماسک و دستکش بهداشتی استفاده و باید مواد ضدعفونی‌کننده در فضای آموزشی در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

نیکی افزود: حضور افراد در مؤسسات حداکثر 3 ساعت در روز خواهد بود و برگزاری محافل، اردوها و مراسم گروهی که متضمن تجمع افراد است ممنوع است.

این مسئول تصریح کرد: بازگشایی تشکل‌های قرآنی در شهرها و مناطق با وضعیت قرمز ممنوع بوده و پذیرش و آموزش خردسالان زیر 7 سال و مخاطبان بالای 55 سال نیز تا اطلاع بعدی مجاز نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha