حمایت مجلس یازدهم از فعالیت‌های قرآنی ضرورت دارد
کد خبر: 3904882
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴

حمایت مجلس یازدهم از فعالیت‌های قرآنی ضرورت دارد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تأکید بر توجه بیشتر به برنامه‌های قرآنی، گفت: حمایت مجلس یازدهم از فعالیت‌های قرآنی ضروری است.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به توقعات جامعه قرآنی از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم، اظهار کرد: بر ضرورت حمایت مجلس یازدهم از فعالیت‌های قرآنی تأکید داریم و معتقدم نمایندگان مجلس باید برای فعالیت‌های قرآنی دغدغه بیشتری داشته باشند و از این برنامه‌ها پشتیبانی کنند.

وی یکی از مواردی که نمایندگان در مجلس یازدهم باید به آن توجه داشته باشند را در بحث موضوعات اصلی و چالش‌های حوزه قرآنی کشور دانست و گفت: موضوع تشکیل اتحادیه و مسائل و مشکلات حاشیه آن از موادی است که باید بررسی شود.

حجت‌الاسلام محمدی به بحث بودجه‌های قرآنی نیز اشاره کرد و افزود: کاهش اعتبارات قرآنی باید توسط نمایندگان مجلس یازدهم به بحث و بررسی گذاشته شود.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم تا فعالیت‌های قرآنی در سازمان‌‌ها و نهادهای مرتبط با این فعالیت‌ها به شیوه یکدست و هماهنگ انجام شود و این برنامه‌ها به شکل‌های مختلفی حمایت شوند.

انتهای پیام
captcha