کانون‌های فعال مساجد زنجان تجلیل شدند
کد خبر: 3904947
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

کانون‌های فعال مساجد زنجان تجلیل شدند

آیین تجلیل از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فعال استان زنجان در رویداد ملی فهما برگزار شد.

کانون‌های فرهنگی و هنری فعال مساجد زنجان تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیین تجلیل از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فعال استان زنجان در رویداد ملی فهما، عصر روز گذشته، ۲۵ خردادماه برگزار شد و کانون‌های فعال که در سامانه امتیاز بالاتری کسب کردند، تجلیل شدند.

کانون «قدر» شهرستان زنجان، کانون «بنت‌الهدی»، کانون «قمر بنی‌هاشم» و کانون «شمس» شهرستان خدابنده، کانون «امام جواد(ع)» و کانون «اندیشه» شهرستان خرمدره و کانون «پیامبر اعظم (ص)» شهرستان طارم در آین آیین مورد تجلیل قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در این آیین اظهار کرد: ۱۹۲ کانون روستایی و ۱۲۶ کانون شهری در زنجان فعالیت می‌کنند که امسال در رویداد ملی فهما فعالیت‌هایی را برای تقویت بار فرهنگی مساجد انجام دادند.

وی با اشاره به اجرای طرح فهما در سراسر کشور یادآور شد: در این طرح فعالیت کانون‌های مساجد در سامانه فهما ثبت شد که ضمن تعامل بیشتر کانون‌های مساجد و اطلاع از فعالیت بچه‌های مساجد در سراسر کشور، وضعیت هر کانون برطبق شاخص‌های تعیین شده مشخص شد.

این مسئول با اشاره به اینکه ۷ باب از کانون‌های مساجد استان زنجان هم به مرحله داوری رویداد ملی فهما رسید، تصریح کرد: اجرای این طرح فرصت مناسبی برای رقابت سالم بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فراهم کرد.

یارمحمدی اظهار کرد: حمایت از کانون‌های برگزیده شامل اختصاص یک میلیون تومان کمک نقدی، پنج میلیون تومان تسهیلات در قالب حمایت از طرح‌های فرهنگی، اخصاص کتاب‌های کمک آموزشی، عمومی و کودک به مبلغ یک میلیون تومان و اعطای هدایای ارزنده به مدیران مسئول این کانون‌ها است.

انتهای پیام
captcha