رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان معرفی شد
کد خبر: 3908178
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان معرفی شد

حجت‌الاسلام رضا حقیان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان معرفی شدبه گزارش ایکنا از لرستان، عصر چهارشنبه، یازدهم تیرماه طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین  رحمانی، معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان  و امام جمعه خرم‌آباد و جمعی از ائمه جمعه و مسئولین استان مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان لرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت‎الاسلام اصغر دانشی، رئیس سابق شورای سیاست‎گذاری ائمه جمعه لرستان تقدیر و حجت‌الاسلام رضا حقیان به‎عنوان رئیس جدید شورای سیاست‎گذاری ائمه جمعه لرستان معرفی شد.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با تاکید بر این‌که نماز جمعه مکان پیوند مخلوق و خالق و عبادت و سیاست است، افزود: نماز جمعه نمایش عزت و عظمت اسلام و مسلمین و دژ مستحکم اسلام و مسلمین است؛ نماز جمعه محلی برای حل مشکلات مسلمانان است.

وی با بیان این‌که اقامه نمازجمعه مقدماتی لازم دارد، افزود: باید جمعی در برگزاری این نماز جمعه و فراهم آوردن مقدمات نماز جمعه تلاش کنند و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و ستاد نماز جمعه از ارکانی است که این مقدمات را فراهم می کند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که حجت‌الاسلام اصغر دانشی بیش از سه سال در مسئولیت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان تلاش کردند و زحمت کشیدند و واسطه خیر شدند تا این اجتماع با فضیلت تمام برگزار شود که جای تشکر و قدردانی دارد، تصریح کرد: حجت‌الاسلام حقیان از ائمه جمعه موفق و دارای پیشینه درخشان بوده‌اند که امروز مسئولیت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان را برعهده می‌گیرند.

نمازجمعه این هفته خرم‌آباد اقامه نمی‌شود

بر اساس اعلام رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان لرستان و مسئولان ستاد مبارزه با کرونا استان لرستان، نماز جمعه این هفته مورخه سیزدهم تیرماه در خرم‌آباد اقامه نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha