تعویق زمان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
کد خبر: 3910308
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

تعویق زمان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: زمان برگزاری مرحله اول آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن که مقرر بود ۲۷ تیرماه برگزار شود به تعویق افتاد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: زمان برگزاری مرحله اول آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن که مقرر بود ۲۷ تیرماه برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.

وی با اشاره به دلیل تعویق آزمون، افزود: مقرر بود تا این آزمون در زمان یاد شده برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا برپایی آن به تعویق افتاد که زمان جدید برگزاری این مرحله از آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ اعلام می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم تا این آزمون با بهتر شدن شرایط به لحاظ شیوع کرونا در بهترین شرایط و زمان ممکن برگزار شود.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: از حفاظ هم‌استانی می‌خواهیم تا پیگیر زمان برگزاری آزمون در پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت سازمان دارالقرآن باشند و به‌صورت روزانه به این پایگاه مراجعه کنند. تعویق زمان برگزاری آزمون، امکان ویرایش اطلاعات شرکت‌کنندگان در آزمون را نمی‌دهد و اطلاعات ثبت‌نامی همان اطلاعات اولیه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha