مهم‌ترین محور وصیت شهدا، تبیین حجاب و عفاف در جامعه بود
کد خبر: 3910463
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

مهم‌ترین محور وصیت شهدا، تبیین حجاب و عفاف در جامعه بود

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار، گفت: مهم‌ترین محور وصیت شهدا برای حفظ حجاب و عفاف در جامعه بود و تاکنون تلاش شده تا این فرهنگ اسلامی و دینی به عنوان یک ارزش توسط جامعه حفظ و حراست شود.

مهم‌ترین محور وصیت شهدا، تبیین حجاب و عفاف در جامعه بودبه گزارش ایکنا از اردبیل، یوسف اختری، فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار، ۲۴ تیرماه، در مراسم یادواره شهدای محله شهید عباسقلی‌نژاد که به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کوثر در مسجد فاطمیه این شهرستان، گفت: خواهران شهید بهترین الگوی ماندگار برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مدافع این فرهنگ غنی اسلامی هستند و باید کلام و وصیت این عزیزان به عنوان راهبرد فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان ترویج داده شود.
فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار تصریح کرد: توجه جدی به فرهنگ عفاف و حجاب در بین نوجوانان و جوانان زمینه استحکام بنیان خانواده‌ها را افزایش می‌دهد و موجب گسترش همدلی و نشاط در بین اعضای خانواده‌ها می‌شود.
وی افزود: مهم‌ترین محور وصیت شهدا برای حفظ حجاب و عفاف در جامعه بود و تاکنون تلاش شده تا این فرهنگ اسلامی و دینی به عنوان یک ارزش توسط جامعه حفظ و حراست شود.
اختری تاکید کرد: تاکید دین مبین اسلام به فرهنگ عفاف و حجاب باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم روابط اجتماعی متناسب با ارزش‌های اسلامی را در جامعه پایه ریزی کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار خاطر نشان کرد: حمله دشمنان به ارزش‌های دینی به ویژه حجاب و عفاف با هدف فروپاشی بنیان خانواده صورت می‌گیرد که باید والدین در این خصوص دقت نظر بیشتری داشته باشند.
وی گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای تحکیم نبیان خانواده است و این موضوع می‌تواند زمینه ارتقای فرهنگ عمومی جامعه نیز شود.

انتهای پیام
captcha