اعلام زمان برگزاری آزمون اعطای مدرک به حفاظ در کرمانشاه
کد خبر: 3912045
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

اعلام زمان برگزاری آزمون اعطای مدرک به حفاظ در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: ۱۰ مردادماه پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حفاظ در استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به زمان برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم، اظهار کرد: پیش از این قرار بود این آزمون ۲۷ تیرماه برگزار شود که به‌دلیل شرایط ناشی از کرونا به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: بنا بر اعلام سازمان دارالقرآن الکریم به‌دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و نگرانی‌هایی که در این زمینه وجود دارد زمان برگزای مرحله اول پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ از فروردین‌ماه به خرداد و پس از آن به تیرماه به تعویق افتاد که مقرر شده تا این آزمون ۱۰ مرداد برگزار شود.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: درخصوص چگونگی حضور حفاظ در جلسه آزمون اطلاع‌‎‌رسانی انجام شده و این آزمون در کرمانشاه در دبیرستان امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: در این دوره از آزمون‌ها ۱۵۱ حافظ بانو و آقا از سراسر استان حضور دارند که به نسبت سال گذشته تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون رشد دو برابری داشته است.

وی در پایان با اشاره به زمان برگزاری آزمون دکتری در ۹ مردادماه، گفت: در صورتی که زمان برگزاری آزمون دکتری با آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ تداخل نداشته باشد این آزمون برگزار خواهد شد در غیر اینصورت زمان برگزاری آزمون با تعویق همراه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha