ویژه‌برنامه «من غدیری‌ام» در رادیو معارف
کد خبر: 3912217
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

ویژه‌برنامه «من غدیری‌ام» در رادیو معارف

شبکه رادیویی معارف با ویژه برنامه «من غدیری‌ام» مقام و منزلت امیرالمؤمنین امام علی (ع) را از منظر آیات و روایات با حضور کارشناسان و خطیبان دینی و مذهبی بازگو می‌کند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛ صدای فضیلت و فطرت با همکاری مؤسسه حضرت خدیجه (س) همزمان با فرارسیدن ماه ذی‌الحجه و بزرگداشت واقعه عظیم غدیر خم و شناخت مقام و منزلت امیرالمؤمنین امام علی (ع) با ویژه‌برنامه «من غدیری‌ام» مهمان مخاطبان این رسانه دینی می‌شود.

این برنامه که با حضور کارشناسان و خطیبانی همچون حجج اسلام رفیعی، عالی، فرحزاد، انصاریان، ماندگاری و .. تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود به تبیین اهمیت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه و جایگاه امامت و ولایت از منظر روایات می‌پردازد.

همچنین این برنامه با پویش #من_غدیری_ام از مخاطبان خود می‌خواهد که در راستای لبیک به دستور پیامبر اکرم (ص) که در روز غدیر تمامی مطلعان از پیام غدیر را موظف کردند تا روز قیامت پیام غدیر را به دیگران برسانند شرکت کنند.

برنامه «من غدیری‌ام» به تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی و اجرای حمید سوری از اول مردادماه (مصادف با اول ذی‌الحجه) به مدت ۳۰ روز، ساعت ۱۱:۱۵ از رادیو معارف به طور زنده به روی آنتن می‌رود همچنین به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha