حضور ۱۴۰ قزوینی در آزمون مدرک تخصصی حافظان قرآن
کد خبر: 3913293
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

حضور ۱۴۰ قزوینی در آزمون مدرک تخصصی حافظان قرآن

مسئول دارالقرآن الکریم قزوین بیان کرد: پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۰ مرداد ساعت ۹ صبح با حضور بیش از ۱۴۰ حافظ در استان قزوین برگزار می‌شود.

حضور 140 حافظ قزوینی در آزمون مدرک تخصصی حافظان قرآن

محمدحسین محمدی‌آهویی، مسئول دارالقرآن الکریم قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، بیان کرد: پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور روز جمعه، ۱۰ مرداد ساعت ۹ صبح در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، در مرحله اول به صورت کتبی و در مراحل بعدی و بعد از نصاب حد امتیاز مکتسبه توسط داوطلبان به صورت حضوری و شفاهی برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن الکریم قزوین تصریح کرد: این مسابقات که همه ساله از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور و با هدف شناسایی و اعطاء مدرک به حافظان ممتاز کشور برگزار می‌شود با استقبال خوبی از سوی جامعه حفاظ استان روبه رو شده و قزوین از استان‌های دارای بیشترین حافظ قرآن است و موفقیت‌های خوبی در این عرصه داشته است.

این مسئول بیان کرد: بیش از 140 حافظ اعم از خواهر و برادر در این دوره از آزمون اعطای مدرک به حفاظ در استان قزوین ثبت نام کرده‌اند که قرار است صبح جمعه به‌صورت سراسری در مرحله اول این آزمون به رقابت بپردازند.

انتهای پیام
captcha