استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی برای توسعه استان اردبیل
کد خبر: 3915248
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی برای توسعه استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و پژوهشی، نقش تاثیرگذاری در رشد، توسعه فناوری و ارتقای جایگاه جهانی کشور دارد.

استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی برای توسعه استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، ۱۶ مردادماه، در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی افزود: این نهاد انقلابی با ایجاد زیرساخت‌های پژوهشی، درمانی، آموزشی و فرهنگی خدمات خوبی به مردم شریف استان ارائه می‌کند.
استاندار اردبیل، با تبریک چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، بیان کرد: بکارگیری نیرو‌های جوان با روحیه جهادی و انقلابی بزرگترین موفقیت‌ها را نصیب این نهاد کرده است.
بهنام جو، فعالیت مرکز درمان ناباروری در استان اردبیل را در راستای توسعه گردشگری سلامت استان موثر خواند و خاطرنشان کرد: برای توسعه فعالیت‌های این مرکز به جهاددانشگاهی کمک خواهیم کرد.
در این دیدار، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این واحد و تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مهندس بهنام جو، استاندار اردبیل به جهاددانشگاهی اظهار کرد: برای توسعه فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری قفقاز با مساعدت مسئولان استان بویژه استاندار اردبیل زمینی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع به جهاددانشگاهی استان واگذار شده است که به زودی مراحل اجرایی احداث مجتمع سلامت آغاز خواهد شد.
در پایان لوح سپاسی با امضای دکتر طیبی، رئیس جهاددانشگاهی کشور به پاس همکاری‌های صمیمانه، مساعدت و حمایت از برنامه‌های این نهاد به استاندار اردبیل تقدیم شد.

انتهای پیام
captcha