دوازدهمین شماره دو هفته‌نامه الکترونیک «سوره هنر» منتشر شد
کد خبر: 3917659
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
با موضوع «حقوق بشر اسلامی»؛

دوازدهمین شماره دو هفته‌نامه الکترونیک «سوره هنر» منتشر شد

دو هفته‌نامه الکترونیک «سوره هنر» با موضوع «حقوق بشر اسلامی» نیمه دوم مردادماه از سوی اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا به نقل از حوزه هنری، دوازدهمین شماره از دو هفته‌نامه الکترونیک «سوره هنر» نیمه دوم مردادماه با موضوع «حقوق بشر اسلامی» بر روی پایگاه خبری سوره هنر منتشر شد.

این دو هفته‌نامه با هدف تبیین و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با رویکردی واقع‌گرا به مسائل روز، بستری برای انعکاس تحلیل و نظر متخصصان در حوزه‌های مختلف فرهنگ، هنر و ادبیات است و ابتدا و نیمه هر ماه به‌صورت الکترونیکی در پایگاه خبری حوزه هنری منتشر می‌شود.

آنچه در شماره دوازدهم «سوره هنر» می‌خوانید عبارت است از: حقوق بشر اسلامی و کرامت ذاتی انسان در اسلام، اصول مشترک حقوق بشر غربی و حقوق بشر اسلامی از منظر فقه بشردوستانه با نگاهی به آیات اعتقادی قرآن، الزامات و راهکارهای ایجاد نهاد ملی حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران، حقوق بشر اسلامی در مقایسه با حقوق بشر غربی: جهان‌شمولی یا نسبی‌گرایی؟، بررسی و تحلیل دلايل تهاجم و شكست منافقین درعملیات فروغ جاويدان و دستاوردهای عملیات مرصاد و مجموعه کتاب‌هایی که در زمینه عملیات مرصاد منتشر شده‌اند.

پریا سبزمحمدی
انتهای پیام
captcha