برپایی ۱۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستان
کد خبر: 3920303
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶

برپایی ۱۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان از برپایی ۱۰ نمایشگاه دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» در استان خبرداد.

برپایی ۱۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستانحجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اجرای نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» را یکی‎از فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان برشمرد و با تاکید بر این‌که این نمایشگاه‌ها توسط دانش‌آموزان و با محوریت معرفی بیانیه «گام دوم انقلاب» برپا شد، اظهار کرد: برگزیدگان نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب نیز خردادماه سال‌جاری تجلیل شدند این در حالی‌است که ۱۰ نمایشگاه دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در سطح استان لرستان برپا شد.

وی با اشاره به اجرای جشن روز دختر به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) توسط این انجمن، اضافه کرد: این برنامه در سه بخش خاطرات دختر پسری، پیام جهانی حجاب و عفاف و چالش تزیین هندوانه برگزار شد این در حالی‌است که در همین روز نیز از دختران دو شهید مدافع حرم در استان تجلیل به‌عمل آمد.

اجرای مسابقه مهر رضوی

وحیدی به اجرای مسابقه «مهر رضوی» در ولادت امام هشتم شیعیان توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان اشاره کرد و با بیان این‌که این برنامه در قالب فضای مجازی برگزار شد، خاطرنشان کرد: جشن خانوادگی هم‌زمان با پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) نیز توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان و با محوریت دانش‌آموزان برگزار شد.

وی با بیان این‌که با شروع فصل تابستان انتخابات قرارگاه‌های شهری و استانی برگزار شد، افزود: در این انتخابات دانش‌آموزان برگزیده هر استان به‌عنوان اعضای قرارگاه‌های شهری و استانی انتخاب شدند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان تصریح کرد: در روز عید غدیرخم دانش‌آموزان عضو این انجمن با سهیم شدن خانواده‌های خود از فقرا و نیازمندان میزبانی کردند این در حالی‌است که فقط در یک مورد بیش از هزار بسته غذایی بین فقرا توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت انجمن‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان در ایام محرم، اظهارکرد: برای اولین‌بار هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی با کمک خیرین فعالیت‌های خود را با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی اجرایی کرد که برنامه «احلی من العسل» هم جزئی از این فعالیت‌ها در سطح استان لرستان بود.

انتهای پیام
captcha