وصیت تمام شهدا حمایت از ولایت فقیه است
کد خبر: 3920380
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴

وصیت تمام شهدا حمایت از ولایت فقیه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینكه وصیت تمام شهدا حمایت از ولایت فقیه است، گفت: امروز اگر فاقد بصیرت باشیم و عمل به دستورات ولایت فقیه نداشته باشیم، بازی را به دشمنان باخته‌ایم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 11 شهریورماه در یادواره كبوتران خاكریز شهر صدرا گفت: به فرموده امام جعفر صادق(ع) برجسته‌ترین صفت حضرت عباس(ع) داشتن بصیرت نافذ است.

 وی افزود: اگر بخواهیم بصیرت را از لحاظ معنا و مفهوم  مورد بررسی قرار دهیم به‌صورت خلاصه بصیرت یعنی کسی که بتواند حوادث را به‌صورت درست مورد بررسی قرار دهد و حواسش جمع باشد و مورد فریب دشمنان واقع نشود.

حاجی‌پور، بصیرت را حلقه گمشده میان برخی از خواص جامعه دانست و تأكید كرد: امروز اگر فاقد بصیرت باشیم و عمل به دستورات ولایت فقیه نداشته باشیم بازی را به دشمنان باخته‌ایم چرا که وصیت شهداست که دست از حمایت ولایت فقیه برندارید.

وی بیان كرد: امام حسین(ع) از توان و امکانات جهت دعوت همه احزاب و قبیله‌ها استفاده كرد و جای برای بهانه هیچ‌کس قرار نداد و حتی وقتی در روز عاشورا همه  اصحاب به شهادت رسیده بودند باز برای لشکر یزید شروع به سخنرانی و خطبه كرد و از هیچ تلاش برای مشخص كردن راه مستقیم دریغ نكرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز ادامه داد: امام حسین(ع) از هیچ تلاشی برای وظیفه ذاتی خود جهت ابلاغ دین دریغ نكرد و همه زندگی خود را در راه اسلام فدا كرد و این چنین شده که برای همه قرن‌ها و عصرها مایه عبرت و الگویی بزرگ برای بشریت است.

انتهای پیام
captcha