قانون، فصل‌الخطاب طرح توسعه آستان امامزاده حسین (ع) قزوین باشد
کد خبر: 3923240
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

قانون، فصل‌الخطاب طرح توسعه آستان امامزاده حسین (ع) قزوین باشد

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: اجرای طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) باید طبق مقررات قانونی اعمال و رعایت حقوق موقوفه به عمل آید و ادارات مرتبط با طرح مکلف به انجام وظایف قانونی و مصوبات هستند و اجرای این طرح نباید منبع درآمد غیرقانونی برای برخی اشخاص حقوقی یا حقیقی شود.

قانون در طرح توسعه آستان امامزاده حسین (ع) قزوین حرف اول را می‌زند

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل قزوین، مقامات قضایی استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط از عملیات ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) بازدید کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نورالله قدرتی در این بازدید گفت: آستان مقدس حسین‌ابن‌علی ابن موسی‌الرضا (ع) مهم‌ترین زیارتگاه و مکان مذهبی استان قزوین به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: این بقعه متبرکه آستان امامزاده حسین (ع) علاوه بر اینکه مهم‌ترین قطب مذهبی قزوین است، بقعه آن نیز یک بنای تاریخی ارزشمند به شمار می‌رود و به لحاظ گردشگری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است به‌طوری‌که تقریباً بیشتر گردشگران در سفر خود به این شهر از آن بازدید کرده و به زیارت این بارگاه مشرف می‌شوند.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: ساماندهی این آستان مقدس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های فرهنگی-عمرانی قزوین با برخی کش‌وقوس‌ها همراه شده که در اجرای این طرح وقفه افتاده بنابراین ازآنجاکه توسعه آن موجب رونق گردشگری مذهبی و اقتصادی است می‌بایست توسعه آن با شتاب بیشتری انجام شود.

وی افزود: در اجرای این طرح باید مقررات قانونی اعمال و رعایت حقوق موقوفه به عمل آید و ادارات مرتبط با طرح مکلف به انجام وظایف قانونی و مصوبات هستند و اجرای این طرح نباید منبع درآمد غیرقانونی برای برخی اشخاص اعم از حقوقی یا حقیقی شود و دادستان در راستای حفظ حقوق بیت‌المال مکلف به بررسی و اتخاذ تصمیم قانونی است.

انتهای پیام
captcha