«محراب عشق»؛ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در شبکه قزوین
کد خبر: 3923776
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

«محراب عشق»؛ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در شبکه قزوین

سیمای مرکز قزوین در برنامه «محراب عشق» رشادت‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد، این برنامه هر شب به صورت زنده از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه به مدت ۷۵ دقیقه ساعت ۲۱ از شبکه قزوین پخش می‌شود.

«محراب عشق» ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شبکه قزوینبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، علی رحیمی، مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، بیان کرد: برنامه تلویزیونی «محراب عشق» به مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش‌های مختلف به حضور رزمندگان استان قزوین در جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین صبر و مقاومت خانواده‌ها در دوران دفاع مقدس خواهد پرداخت.

وی افزود: برنامه تلویزیونی «محراب عشق» می‌کوشد ضمن گفتگو با خانواده شهدا شاخص جنگ تحمیلی، شهدای مدافعان حرم و فرماندهان دوران دفاع مقدس همراه با نمایش تصاویر و خاطرات ایشان، ارتباطی مستمر میان مخاطبان با مفاهیم این دوران به وجود آورد.

رحیمی اظهار کرد: از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش گزارش‌هایی با موضوع شهدا، پخش نواهایی با موضوع دفاع مقدس و پخش عزاداری‌های رزمندگان هنگام محرم در جبهه‌ها اشاره کرد. «محراب عشق» در فضایی باز با دکوری برگرفته از دوران جنگ تحمیلی که شامل سنگر و خاکریز است، همراه با ادوات زرهی و جنگی اجرا می‌گردد.

به گزارش ایکنا، برنامه «محراب عشق» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیمای مرکز قزوین و به تهیه‌کنندگی نبی‌الله نظری هر شب به‌صورت زنده از 31 تا 6 شهریور به مدت 75 دقیقه ساعت 21 از شبکه قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha