نمازهای جمعه؛ رتبه اول رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور
کد خبر: 3924985
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

نمازهای جمعه؛ رتبه اول رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اظهار کرد: در ماجرای کرونا نمازهای جمعه در ابتدا به تعطیلی کامل رفت، اما در ادامه با برنامه‌ریزی‌های لازم و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم ازنظر ستاد ملی مقابله با کرونا نمره اول رعایت‌ها را مجموعه نمازهای جمعه داشته‌اند.

نمازهای جمعه رتبه اول رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این جلسه اظهار کرد: نهاد امامت جمعه از نظر خوشنامی، تحرکات اجتماعی، اثرگذاری و هماهنگی سربلند است.

وی تصریح کرد: در ماجرای کرونا نمازهای جمعه در ابتدا به تعطیلی کامل رفت ولی در ادامه با برنامه‌ریزی‌های لازم و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم ازنظر ستاد ملی مقابله با کرونا نمره اول رعایت‌ها را مجموعه نمازهای جمعه داشته‌اند و این مهم بسیار ارزشمند و باعث افتخار است که گزارش آن نیز تقدیم رهبر معظم انقلاب شده است.

به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: با لطف خدا و همت دوستان کارها به‌خوبی پیش می‌رود و روزهای بهتری را به همت ائمه جمعه کشور شاهد خواهیم بود و ان‌شاءالله شاهد ارتقای روزافزون انضباط تشکیلاتی باشیم. تلاش کنیم این چرخه تکمیل شود و قدم‌های خوبی تاکنون در راستای تحقق این هدف برداشته شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری بیان کرد: ظرفیتی که خداوند در نماز جمعه، نهاد جمعه و امامت قرار داده است، ظرفیت حیرت‌انگیزی است و با هیچ‌چیزی نمی‌توان مقایسه کرد و سعی می‌کنیم از این ظرفیت بیش‌ازپیش بهره بگیریم و به اهداف دست‌یابیم.

تحلیل مسائل منطقه در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قزوین

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، اظهار کرد: در این جلسه ائمه جمعه استان قزوین در خدمت مهمان ارجمند و گران‌قدر حضرت حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری هستیم و حضور ایشان را در این جلسه گرامی می‌داریم.

وی در خصوص گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین تشریح کرد: این جلسات از زمان مرحوم حضرت آیت‌الله باریک‌بین (ره) برگزار می‌شده و سبقه بسیار طولانی دارد و هرماه به‌صورت منظم برگزار می‌شود و کمتر پیش‌آمده که به‌صورت منظم برگزار نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین ادامه داد: در این جلسات مسائل و موضوعات منطقه‌ای و کشوری مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد و هرماه در یکی از مناطق استان که در آن نماز جمعه اقامه می‌شود، برگزار شده و دیداری هم با مردم آن شهر در نماز ظهر در مسجد انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha