هزینه مراسم ختم صرف ارتقای آموزش مجازی دانش‌آموزان محروم بیرجندی شد
کد خبر: 3933222
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

هزینه مراسم ختم صرف ارتقای آموزش مجازی دانش‌آموزان محروم بیرجندی شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: یک خیر بیرجندی هزینه ختم وابسته خود را برای تأمین تبلت هوشمند برای دانش‌آموزان دبیرستان نمونه تقوای بیرجند اختصاص داد.

هزینه مراسم ختم صرف ارتقای آموزش مجازی دانش‌آموزان محروم بیرجندی شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد علی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امروز 14 آبان به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد:  این خیر بیرجندی در ایام فرخنده میلاد رسول اکرم(ص)، امام جعفر صادق و هفته وحدت، هزینه ختم  وابسته خود را برای خرید تبلت به ازای هر تبلت 3 میلیون تومان و جمعا مبلغ 27 میلیون تومان برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان مستعد و محروم به مدیر دبیرستان نمونه تقوای بیرجند اهدا کرد.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کمک به تحصیل دانش‌آموزان و تأمین وسایل کمک آموزشی برای آنان با توجه به شیوع کرونا تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای دانش‌آموزان محروم استان در شرایط کنونی تأمین تلویزیون، تبلت و گوشی هوشمند برای حضور در شبکه شاد و بهرمندی از آموزش‌های مدرسه تلویزیونی ایران است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به توزیع 5169 گوشی و تبلت در شهرستان‌ها و مناطق استان در مهر ماه سال جاری، بیان کرد: به منظور تحقق عدالت آموزشی و توسعه آموزش‌های نوین نیازمند مشارکت فعال تمام خیرین و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت در تمام سطح استان هستیم.

واقعی یادآور شد: لازمه برقراری عدالت آموزشی مشارکت همه آحاد جامعه بویژه مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و خیرین، در فرایند یاد دهی و یادگیری است.

انتهای پیام
captcha