کمک ۵۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی لرستان به نیازمندان
کد خبر: 3934238
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷

کمک ۵۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی لرستان به نیازمندان

مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان از توزیع ۵۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانانه بسته‌های معیشتی، غذای گرم، جهیزیه، لوازم‌التحریر و کارت پول بین نیازمندان توسط بسیج سازندگی استان خبرداد.

فبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، احسان جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی لرستان دوشنبه، ۱۹ آبان‌ماه در تشریح فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی، گفت: بسیج سازندگی متولی حرکت‌های جهادی در استان است و همه تلاش دارند تا در این شرایط کرونا بتوانند خدمات‌دهی کنند.

وی افزود: ۵۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه تاکنون در استان در بین نیازمندان توزیع شده که شامل ۱۱۲ هزار بسته معیشتی، ۳۰۰ هزار اطعام، ۲۳۸ جهیزیه، ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۹ هزار کارت بوده است.

جهانبخش اضافه کرد: حدود ۷۶ هزار نفر در سامانه‌ای که برای این منظور طراحی شده بود، ثبت‌نام کرده بودند و تعدادی هم برای بار دوم این بسته‌ها را دریافت می‌کنند که در این راستا تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، نیازمندان را شناسایی و بسته‌ها را در بین آن‌ها توزیع می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه لرستان عنوان کرد: ۱۵۰ گروه جهادی کار ضدعفونی و گندزدایی را در نقاط مختلف استان بر عهده داشتند و اقدامات لازم را انجام دادند، گفت: گروه‌های جهادی در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشت، سلامت و اجتماعی فعالیت دارند و ظرفیت بالایی از جوانان آماده هستند که فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha