برگزاری دومین دوره آموزش مجازی توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3934450
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

برگزاری دومین دوره آموزش مجازی توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی

دومین دوره آموزشی مجازی توانمندسازی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری دومین دوره آموزش مجازی توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنیحمیدرضا شیخ‌ویسی، معاون رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: دومین دوره آموزش مجازی توانمندسازی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق ویژه مسئولان و اعضای هیئت مدیره مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت است، افزود: این دوره به صورت مجازی با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم تشکیل می‌شود.

شیخ‌ویسی با تأکید بر اینکه دوره فوق ویژه مدیرانی است که تاکنون در این دوره حضور پیدا نکرده‌اند، بیان کرد: مرحله نخست این دوره آموزشی با حضور 600 نفر در سال 98 برگزار شد. دومین دوره با 90 درصد تخفیف با پرداخت شهریه 30 هزار تومان برگزار خواهد شد.

معاون رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اسامی مدرسان این دوره تصریح کرد: سیدبشیر حسینی، سیدمحسن میرباقری، علی رضاییان، حامد دهقانان، حجت‌الله ملکی و مصطفی ملانی از جمله مربیان این دوره هستند.

وی ادامه داد: اخلاق در مدیریت، اقتصاد مقاومتی، اصول و فنون مدیریت، فن بیان و اقناع مخاطب، راهکارهای رشد و تعالی سازمان و سواد رسانه‌ای و تولید محتوا در فضای مجازی از جمله سرفصل‌های این دوره است.

شیخ‌ویسی با اشاره به زمان ثبت‌نام این طرح گفت: مؤسسات واجد شرایط تا 30 آبان‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه آموزشی مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم به نشانی www.imanoor.ir در این دوره ثبت‌نام کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02591002525 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، دوره فوق در حدود 46 جلسه برگزار خواهد شد. همچنین به شرکت‌کنندگان در این دوره و افرادی که حد نصاب را کسب کرده باشند، گواهینامه از سوی معاونت قرآن و عترت اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha