برترین‌های مسابقه قرآنی سوره محمد(ص) در کردستان معرفی شدند
کد خبر: 3934787
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

برترین‌های مسابقه قرآنی سوره محمد(ص) در کردستان معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه قرآنی تفسیر، ترجمه و مفهوم شناسی سوره محمد (ص) امروز، 22 آبان‌ماه در کردستان معرفی شدند.

برترین‌های مسابقه قرآنی سوره محمد(ص) در کردستان معرفی شدند

کمال گرامیان، مسئول امور  فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به همت واحد امور قرآنی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور مسابقه پیامکی «تفسیر سوره محمد» به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ولادت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند دلبندش حضرت امام صادق(ع) در فضای مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن کریم و ایجاد شور قرآنی بین احاد مردم و بر اساس «تفسیر البیضاوی» (عبدالله بن عمر شیرازى شافعى بیضاوى)، در نظر گرفته شده بود، افزود: این مسابقه قرآنی امروز، 22 آبان‌ماه در قالب مراسم قرعه کشی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

گرامیان بیان کرد: سؤالات مسابقه قرآنی سوره محمد(ص) قبل از هفته وحدت در کانال مسابقات قرآنی و فرهنگی سراج (https://eitaa.com/serajmosabeghat) بارگذاری شد و شرکت‌کنندگان پاسخ‌های خود را به آیدی این کانال ارسال کردند.

وی با اشاره به شرکت 191 نفر در این مسابقه قرآنی یادآور شد: با بررسی جواب‌های ارسال شده و به قید قرعه 20 نفر به عنوان برگزیدگان مسابقه قرآنی سوره محمد(ص) انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha