برگزاري اولين يادواره بين‌المللي سرداران مقاومت
کد خبر: 3939351
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

برگزاري اولين يادواره بين‌المللي سرداران مقاومت

اولین یادواره علمی - فرهنگی زنان ایران و جهان در بزرگداشت سرداران مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سپهر سوره هنر، اين يادواره كه آثار مكتوب آن به زبان‌هاي فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسه قابل پذيرش است در بخش‌هاي علمي شامل کتاب و مقاله، ادبي شامل شعر، رمان، داستان بلند و كوتاه، داستانك، نثر ادبي و دلنوشته است، بخش تاريخ شفاهي نيز از ديگر بخش‌هاي يادواره است. بخش هنري اين يادواره نيز شامل آثار عكاسي، نقاشي، خوشنويسي، نمايشنامه و فيلمنامه است.

اين يادواره در بخش‌هاي علمي – فرهنگي و ادبي – هنري برگزار مي‌شود كه علاقمندان جهت اطلاع از موضوعات هر يك از اين بخش‌ها و شركت در آن مي‌توانند به سايت artfest.ir مراجعه كنند.

جوایز:

سفر به عتبات و حضور در مزار شهید ابومهدی المهندس برای برگزیدگان ایرانی.
سفر به ایران‌ و حضور در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی برای برگزیدگان بخش بین‌الملل.

شرایط ارسال اثر:

آخرین مهلت ارسال آثار تا تاريخ ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ است و ثبت‌نام، بارگذاری فایل اثر و دریافت کد ‌رهگیری تنها از طریق سایت artfest.ir میسر خواهد بود.

برای تسهیل در امر داوری، شاعران و نویسندگانی که چندین اثر مکتوب دارند، باید هر اثر را به صورت مجزا و با اندازه قلم 14 و نوع قلم B Mitra تایپ کرده و جداگانه ثبت و ارسال کنند، به ياد داشته باشيد كه صفحات متون باید بدون ذکر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود.

هر فرد می‌تواند همزمان در همه بخش‌ها شرکت کند و آثار ارسالی در بخش هنری بعد از یادواره عودت داده می‌شود.

انتشار آثار

دبیرخانه یادواره در صورت صلاحدید، آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha