توزیع ۱۴۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3943511
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

توزیع ۱۴۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از توزیع یک هزار و ۴۱۵ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات استان از ابتدای آذر ماه تاکنون در قالب طرح شهید سلیمانی بین نیازمندان خبر داد.

طرح شهید سلیمانی در بقاع متبرکه و امامزادگان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شودحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد» از اول آذر ماه در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این طرح در ادامه رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به افراد آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان اجرا شده و در طی آن از محل درآمد موقوفات استان بسته‌های معیشتی و بهداشتی توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی ادامه داد: تاکنون یک هزار و ۴۱۵ بسته معیشتی، ۷۲ هزار عدد ماسک، ۴۴۰ بسته یلدای مهربانی و چهار هزار پرس غذای گرم در سطح استان در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه کار شناسایی نیازمندان با کمک دستگاه‌های حمایتی مربوطه و هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه استان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی ۴۳ میلیون تومان کمک نقدی نیز به افراد آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شده است.

حجت‌الاسلام جوانبخت با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام فاطمیه در این ایام سعی می‌شود هزینه‌های برگزاری برخی برنامه‌های این دهه که به دلیل اجرای محدودیت‌های کرونایی لغو شده است به صورت بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شود.

 

 

 

انتهای پیام
captcha