تشکیل ۲۵ اکیپ هیئتی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی کردستان
کد خبر: 3945060
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

تشکیل ۲۵ اکیپ هیئتی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی کردستان

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان از تشکیل ۲۵ اکیپ هیئتی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در کردستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان در آیین اعزام چهار اکیپ‌ هیأتی در سنندج که امروز، 13 دی‌ماه در نماز خانه مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، به صورت نمادین انجام شد، اظهار کرد: 25 اکیپ هیأتی در سطح استان به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان و مقابله با ویروس کرونا در استان فعال شده است که این اکیپ‌ها با دستگاه‌های کوله‌پشتی و دستی ضدعفونی، ماسک و با لباس ایزوله در اماکن مختلف حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه در مجموع 6 هزار ماسک توسط این اکیپ‌ها توزیع خواهد شد، افزود: پمپ بنزین‌ها، محل نگهداری کودکان بی‌سرپرست، سالمندان، پاسگاه‌های نیروی انتظامی و معابر عمومی توسط این اکیپ‌ها ضدعفونی می‌شوند.

خزاعی بیان کرد: به مناسبت ایام فاطمیه(س)، سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی مهندس و همچنین چهلم شهادت دکتر فخری‌زاده، 16 نفر از اعضای هیئات سنندج به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان و ضدعفونی معابر و میادین عمومی برای پیشگیری از کرونا در قالب چهار اکیپ اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد داوطلب از سوی هیأت مذهبی محبان حضرت عباس(ع) به کمک کادر بهداشت و درمان اعزام شدند، اعلام کرد: اعضای هیئت مذهبی شهرستان سنندج در قالب چهار تیم به ضدعفونی اماکن مورد نظر می‌پردازند.

رئیس شورای هیئات مذهبی از توزیع یک‌هزار و 600 بسته ماسک به منظور توزیع بین افراد نیازمند توسط این چهار اکیپ هیأتی در سنندج خبر داد و بیان کرد: این بسته‌ها نیز به همت اکیپ‌های تشکیل شده، توزیع خواهد شد.

وی افزود: هیئات مذهبی استان کردستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در سطح شهر و روستاهای استان فعالیت داشته‌اند و اقداماتی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی را انجام داده‌اند.

خزاعی یادآور شد: امیدواریم به همت تمامی مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان کردستان و سطح کشور باشیم.

انتهای پیام
captcha