ثبت‌نام زمستانه کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری در اردبیل ادامه دارد
کد خبر: 3945429
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱

ثبت‌نام زمستانه کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری در اردبیل ادامه دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، گفت: ثبت‌نام زمستانه کارگاه‌های مجازی این کانون تا ۱۷ دی‌ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام زمستانه کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری در اردبیل ادامه داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، ۱۴ دی‌ماه، در جمع تعدادی از اصحاب رسانه، گفت: ثبت نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری در رشته‌های مختلف از اولین روز زمستان در مرکز مجازی کانون به نشانی ardabil.kpf.ir آغاز شده است و تا ۱۷ دی‌ماه سال جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: تداوم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شد در فصل چهارم سال هم عمده فعالیت‌های این نهاد فرهنگی در بستر مجازی و برخط اجرا شود و راه اندازی کانون مجازی و توسعه فعالیت‌ها در این بستر در واقع گام مهمی در راستای حفظ ارتباط با اعضا و ارائه خدمات در قالب کارگاه‌ها و آموزش‌های تعریف شده کانون است.

احدزاده اظهار کرد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) با مراجعه و ثبت نام در سایت می‌توانند در کارگاه‌های آنلاین استانی در رشته‌های نجوم، سرود و صداسازی، فن‌بیان و سخنوری، اوریگامی، کاردستی، شعر و قصه، نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، چرم دوزی، حال خوش زندگی (جرأت مندی- امیدواری)، بازیگری، پویانمایی، حافظ خوانی، داستان نویسی، نوشتن خلاق و شعرسرایی و... شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، تصریح کرد: این کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... در دو سطح ملی و استانی زیر نظر انجمن‌های تخصصی و دپارتمان مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

وی با اشاره به امکان برگزاری دوره‌های آموزش بدون محدودیت زمان (آفلاین)، در قالب کارگاه‌های از پیش آماده شده از سوی استادان صاحب‌نام هر رشته، افزود: متقاضیان استفاده از دوره‌های بدون محدودیت زمان کانون، می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.

گفتنی است؛ جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... در پایگاه خبری کودک و نوجوان و پرتال کانون قابل دسترسی است.

انتهای پیام
captcha