ثبت‌نام ۵۵۰ داوطلب سمنانی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3945796
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

ثبت‌نام ۵۵۰ داوطلب سمنانی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ۵۵۰ داوطلب از استان در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت‌نام کرده‌اند گفت: ثبت‌نام از داوطلبان حضور در این آزمون تا پایان دی ادامه دارد.

ارسالی سه شنبه/ ثبت‌نام 550 نفر داوطلب سمنانی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه 550 داوطلب سمنانی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام کرده‌اند گفت: از این تعداد بیش از 450 نفر از طریق مؤسسه‌های قرآنی و سایر به صورت آزاد نام‌نویسی کرده‌اند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دهم دی آغاز شده و تا پایان دی ادامه دارد.

نورمحمدی با اشاره به اینکه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته‌های حفظ جز ۳۰، حفظ سوره بقره، حفظ جزء اول، حفظ ۵ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول و حفظ کل قرآن کریم است اظهار کرد:  ترجمه تفسیر و مفاهیم سوره بقره و در بخش معارفی نیز در رشته حفظ و مفاهیم‌نامه ۳۱ نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم دعای مکارم‌الاخلاق از صحیفه سجادیه و آشنایی با سبک زندگانی معصومین(ع) برگزار می‌شود.

نورمحمدی گفت: این آزمون هفته اول اسفندماه برگزار می شود و ثبت‌نام در تمامی رشته‌های آزمون برای همه داوطلبان بدون محدودیت سنی آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه quranedu.ir نسبت به ثبت‌نام در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت اقدام کنند.

یادآور می‌شود با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، آزمون قرآن و عترت در سال جاری به صورت مجازی در کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha