اهدای 110 بسته غذایی و بهداشتی به نیازمندان در بیرجند
کد خبر: 3946515
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
به یاد سردار دل‌ها انجام شد؛

اهدای 110 بسته غذایی و بهداشتی به نیازمندان در بیرجند

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری رسانه‌ یاران خراسان‌جنوبی از توزیع 110 بسته غذایی و بهداشتی به یاد سردار دل‌ها در بین نیازمندان بیرجندی شناسایی شده این مرکز، خبر داد.

ارسالی شنبه لطفا ///// توزیع 110 بسته غذایی و بهداشتی به یاد سردار دلها در بین نیازمندان بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، زینب رمضانی، رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری رسانه‌ یاران خراسان‌جنوبی، 20 دی‌ماه در سخنانی به خبرنگاران، اظهار کرد: به‌مناسبت یادبود اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۰۰ بسته مواد شوینده، بهداشتی و میوه ویژه بیماران صعب‌العلاج نیازمند شهرستان بیرجند با همکاری مرکز نیکوکاری رسانه یاران، گروه جهادی شهید فرهادی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی توزیع شد.

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری رسانه‌ یاران خراسان‌جنوبی، ارزش هر بسته بهداشتی و میوه توزیع شده را ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: همچنین ۱۰ بسته غذایی به ارزش ۳۰ میلیون ریال با کمک خیران و مرکز نیکوکاری رسانه یاران در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع کردیم.

رمضانی یادآور شد: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی از مهرماه سال ۹۸ راه‌اندازی شده و ضمن برقراری ارتباط با خیران و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های محلی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند.

وی ضمن قدردانی از خیرانی که همواره یاریگر نیازمندان هستند، یادآور شد: خیران علاوه بر مراجعه به مرکز نیکوکاری رسانه یاران در استان برای اهدای کمک‌های غیرنقدی، می‌توانند از طریق شماره کارت 6037997950110032 نیز کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام
captcha