برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب در بندرعباس
کد خبر: 3950904
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب در بندرعباس

سومین و چهارمین محافل کاروان قرآنی انقلاب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز دوازدهم بهمن‌ماه در بندرعباس و با حضور قاریان بین‌المللی کشورمان برگزار می‌شود.

برنامه های محفل کاروان قرآنی انقلاب در بندرعباس برنامه های محفل کاروان قرآنی انقلاب در بندرعباس

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به بندرعباس، سومین و چهارمین محفل کاروان قرآنی انقلاب روز دوازدهم بهمن‌ماه در بندرعباس و با حضور قاریان بین‌المللی و گروه تواشیح نور تهران برگزار می‌شود.

بر همین اساس، سومین محفل کاروان قرآنی انقلاب ویژه برنامه قرآنی لحظه ورود حضرت امام(ره) و بر روی عرشه ناو بندر مکران که آخرین دستاورد دفاعی و نماد اقتدار علمی جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی است، برگزار می‌شود.

این محفل از ساعت 9 تا 10 صبح و با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، فرمانده نیروی دریایی ارتش، فرماندهان نیروهای مسلح، مسئولان و مقامات استانی و ملی برگزار خواهد شد.

در این محفل که از شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن و شبکه استانی هرمزگان به صورت زنده پخش می‌شود، حمیدرضا احمدی وفا و مهدی غلام‌نژاد، دو قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازند و گروه تواشیح نور تهران که رتبه برتر چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن را به دست آورده است نیز به اجرای برنامه می‌پردازد.

سخنرانی امیرحسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش بخش دیگری از برنامه‌های این محفل خواهد بود. اجرای این برنامه را هادی صلحجو، از مجریان معارفی سیما بر عهده خواهد داشت.

دومین محفل این روز که چهارمین محفل کاروان قرآنی انقلاب خواهد بود، با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان هرمزگان و خانواده شهدای ناوچه کنارک برگزار می‌شود.

در این محفل، احمد ابوالقاسمی و سیدمصطفی حسینی، دو قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام مجید می‌پردازند و در ادامه گروه تواشیح نور تهران به اجرای برنامه می‌پردازد. این محفل از ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود.

دومین محفل این روز 22 بهمن‌ماه پخش تلویزیونی خواهد داشت و در آن سبک زندگی قرآنی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون، استاد حوزه علمیه قم و مدرس دوره‌های سبک زندگی قرآنی تدریس خواهد شد.

یادآور می‌شود، ناوبندر مکران اولین ناو هلیکوپتر‌بر ایران و یکی از جدیدترین شناورهای ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در دی ‌ماه ۱۳۹۹ رونمایی شد. ناوبندر مکران، یک جزیره متحرک ۱۲۱ هزار تنی است که نیروی دریایی ارتش آن را با تغییر کاربری به یکی از بزرگترین ناوبندرهای بالگردبر تبدیل کرده است و وظیفه پشتیبانی از ناوگروه‌های رزمی نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی و دور دست به ویژه منطقه شمال اقیانوس هند، تنگه باب‌المندب و دریای سرخ را برعهده دارد.

انتهای پیام
captcha