ثبت‌نام 2400 سمنانی در آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3952744
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

ثبت‌نام 2400 سمنانی در آزمون سراسری قرآن و عترت

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ثبت نام دو هزار و 400 نفر در نوزدهمین آزمون قرآن و عترت خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون بیستم بهمن به پایان می‌رسد.

ثبت‌نام 2400 سمنانی در آزمون سراسری قرآن و عترت

مجتبی نورمحمدی، مسوول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز در گفت و گو با ایکنا با بیان اینکه ثبت‌نام در این آزمون تا ساعت هشت روز گذشته 19 بهمن در این استان به دو هزار و 400 نفر رسیده است گفت: بیشترین آمار مربوط به شهرستانهای شاهرود، سمنان و دامغان است.

وی افزود: تا بامداد امروز در َشاهرود ۷۵۷ نفر، سمنان ۴۹۱ نفر و دامغان ۲۹۹ برای حضور در این آزمون سراسری نام‌نویسی ‌کرده‌اند.

نورمحمدی با بیان اینکه در شهرستان میامی ۱۱۳ نفر، گرمسار 63 نفر، آرادان 60 نفر، مهدیشهر ۵۷ و سرخه 16 نفر تاکنون ثبت نام کرده‌اند یادآور شد: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تاکنون سه بار تمدید شده است.

مسوول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آخرین مهلت ثبت‌نام که دیگر تمدید نخواهد شد را بیستم بهمن دانست و گفت: فعالان فرهنگی هنری ‌می‌توانند تا پایان بیستم بهمن برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کنند.

به گفته وی؛ نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت امسال برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود و این آزمون نیمه اول اسفندماه در سه گروه امتحانی و در ۱۴ رشته به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha