تلاش دشمن ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3953291
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

تلاش دشمن ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ مسلحانه نمی‌تواند مانع انقلاب شود بر همین اساس تلاش دارد با ایجاد انحراف با آن مقابله کند.

تلاش دشمن ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه، عصر روز سه‌شنبه، 21 بهمن‌ماه، در جمع نخبگان بسیجی تبریز گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ مسلحانه نمی‌تواند مانع انقلاب شود بر همین اساس تلاش دارد با ایجاد انحراف با آن مقابله کند.

وی افزود: ایجاد انحراف فکری یعنی تحریف حقیقت دین و انحراف عملی یعنی دنیاگرایی مسلمین، اقدامات طراحی شده دشمنان اسلام است.

حاجی صادقی، ادامه داد: در دوران 10 ساله نبوت پیامبر(ص) پس از هجرت، تاریک‌ترین دوران تاریخی یهودیان رقم خورده است، آن‌ها از هیچ حربه‌ای علیه اسلام و پیامبر(ص) فروگذار نکردند ولی به یکباره پس از رحلت رسول اکرم (ص) دیگر هیچ جنگی با مسلمین نکردند و گویی یک طرحی را برنامه ریزی کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه، اضافه کرد: شکست اسلام به دست خود مسلمین و طرح یهود پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) تاکنون بوده است، برای این هدف شوم خود دو اقدام کردند که امروزه نیز صهیونیست نسبت به انقلاب اجرا می کند.

وی یادآور شذ: اولین اقدام آن‌ها بی‌بصیرتی، فاصله گرفتن از حقیقت دین و ترویج ظاهر نگری و پوسته نگری به دین است و القا این که دین‌داری بدون روحیه انقلابی و جهادی لازم است و باید بپذیریم که در برابر ظالم ایستادن هم جزئی از دین است.

حاجی صادقی بیان کرد: دشمن دنبال احیای یک تفکر طالب دنیایی و ترجیح دادن دنیا به آخرت است و بدانید کسی که چنین تفکری داشته باشد در جبهه امام حسین(ع) نمی‌تواند باشد.

انتهای پیام
captcha