ارسال ۳۵ اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه‌ای آیات در سمنان
کد خبر: 3953642
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

ارسال ۳۵ اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه‌ای آیات در سمنان

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال ۳۵ اثر به جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار شرکت‌کنندگان به دبیرخانه جشنواره ۲۸ اسفند است.

ارسال 35 اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه‌ای آیات در سمنان

مجتبی نورمحمدی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از سمنان، با بیان اینکه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه‌ای آیات به میزبانی این اداره کل در حال برگزاری است گفت: تاکنون در این جشنواره 29 نفر ثبت‌نام و از این تعداد 10 نفر، 35 اثر ارسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: آثار ارسالی شامل 22 اثر در بخش اصلی و مشتمل بر ۱۷ عکس، یک خبر، سه سرمقاله و یادداشت و یک گزارش (خبری یا توصیفی) و نیز 13 اثر در بخش ویژه شامل چهار موشن گرافیک، پنج کیلیپ، یک پادکست، دو طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان و یک انیمیشن است.

نورمحمدی با اشاره به اینکه فعالان مطبوعاتی و رسانه‌ای استانهای قزوین و خراسان رضوی با هفت اثر تاکنون بیشترین آثار را ارسال کرده‌اند اظهار کرد: خوزستان شش اثر، سمنان چهار اثر و استانهای همدان و گلستان هر کدام یک اثر به این جشنواره ارسال کرده‌اند و استان 9 اثر ارسالی نیز نامشخص است.

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تأکید بر اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود متذکر شد: بخش اصلی شامل رشته‌های سرمقاله و یادداشت، گزارش(خبری یا توصیفی)، مصاحبه، خبر، تیتر و عکس خواهد بود.

به گفته وی در بخش ویژه با موضوع تولیدات چندرسانه‌ای در موضوع قرآن کریم، رشته‌‌های انیمیشن، موشن‌ گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستر یا اعلان و کلیپ را در بر می‌‌گیرد.

نورمحمدی افزود: مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار شرکت‌ کنندگان به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ۲۸ اسفند است.

یادآوری می‌شود که چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه‌ای آیات به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha