برگزاری رویداد شتابی ـ استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل در جهاددانشگاهی سمنان
کد خبر: 3953752
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

برگزاری رویداد شتابی ـ استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل در جهاددانشگاهی سمنان

رویداد شتابی ـ استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل با حضور مدیرکل دفتر نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، رئیس موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی کشور، رئیس جهاددانشگاهی استان، رئیس علمی کاربردی استان در سمنان برگزار شد.

برگزاری رویداد شتابی ـ استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل در جهاددانشگاهی سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان،حسن رهایی، رئیس جهاددانشگاهی استان، امروز، 25 بهمن در مراسم رویداد شتابی ـ‌ استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل در جهاددانشگاهی سمنان ضمن تقدیر از برپایی این رویداد علمی فناورانه گفت: جهاددانشگاهی در چهار دهه گذشته دستاوردهای علمی و فناورانه بسیار زیادی داشته است.

وی با اشاره به اینکه اعتماد و اعتقاد راسخ رهبر انقلاب به نهاد انقلابی جهاددانشگاهی یک سرمایه ارزشمند برای این نهاد انقلابی است اظهار کرد: جهاددانشگاهی منشا خدمات شایانی در کشور بوده که در این راستا جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و رسانه‌ای و...اقدامات اثرگذاری در کشور و استان داشته است.

این داور رویداد شتابی-استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل، به اهمیت فضای مجازی در جامعه امروز  تاکید کرد و افزود: همانطوری که رهبری معظم انقلاب فرمودند بستر فضای مجازی و استفاده از تکنولوزی نوین برای انتقال پیام، فرصت مغتنمی است که نباید ضایع شود چرا که خداوند در روز قیامت از ما بازخواست خواهد کرد.

به گفته وی؛ باید جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان را به ابزار نوین تجهیز کنیم که بر این اساس مراکز نوآوری نقش مهمی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و پژوهشی و رشد و تکامل و پویایی جامعه دارند.

رهایی ادامه داد: در همین راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی و جهاددانشگاهی استان تعاملات خوبی داشته و بستر را برای فعالیت دانشجویان در مراکز علمی کاربردی و از جمله علمی کاربردی جهاد دانشگاهی فراهم کردند.

علی منصفی‌راد، سرپرست موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز سمنان نیز در این مراسم متذکر شد:در مجموع 25 ایده برای شرکت در این رویداد در سامانه ثبت‌نام کرده بودند که ایده‌ها با حضور داوران در دو پیش‌رویداد داوری و ایده‌های راه‌یافته به بخش پایانی این رویداد امروز ایده‌های خود را در همایش ارائه دادند.

وی از رقابت ۶ ایده برتر طراحی اپلیکیشن موبایل در رویداد استارتاپی استان سمنان در راستای شتابدهی رویدادهای کسب و کار جوانان خبر داد و گفت: این رویداد مهم شتابی امروز به دو صورت حضوری و مجازی و غیرحضوری برگزار شد.

سرپرست موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز سمنان با اشاره به 6 ایده برتر راه‌یافته به بخش پایانی این رویداد یادآور شد: اپلیکیشن درمان‌گر«درمان در منزل»، سامانه کمک یا اپلیکیشن امدادرسانی در مواقع اضطراری، برنامه ثبت بیماری تالاسمی در خراسان رضوی، نرم‌افزار ساعت هوشمند بدن، اپلیکیشن آموزش‌های سبز ایران و اپلیکیشن صنایع دستی که با هدف ایجاد بستری برای فروش دست‌بافته‌ها و صنایع دستی طراحی شده 6 ایده برتر راه یافته به بخش پایانی این رویداد هستند.

منصفی راد با اشاره به برپایی برخی برنامه‌های جنبی در این رویداد اظهار کرد: برپایی سه کارگاه آموزشی: اعتبارسنجی، طراحی کسب و کار و کارگاه طراحی اپلیکیشن از جمله برنامه‌هایی بود که در این مدت برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha