توزیع 600 جلد قرآن کریم بین مؤسسات و خانه‌های قرآنی هرمزگان
کد خبر: 3958824
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

توزیع 600 جلد قرآن کریم بین مؤسسات و خانه‌های قرآنی هرمزگان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان از توزیع 600 جلد قرآن کریم بین مؤسسات و خانه‌های قرآنی سطح استان که با مشکل کمبود یا نبود قرآن مواجه هستند تا پایان سال جاری، خبر داد.

عماد ناصری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: متأسفانه اکثر خانه‌ها و مؤسسات قرآنی سطح استان هرمزگان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند به‌ گونه‌ای که بسیاری از آن‌ها با مشکل کمبود و حتی نبود جلد قرآن برای آموزش قرآن‌آموزان مواجه هستند.

وی افزود: در راستای طرح برون‌سپاری کلیه فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌های ناظر بر فعالیت‌های قرآنی همچون تبلیغات اسلامی، ارشاد و اوقاف، بنا شد در تعاملی با اداره کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان، تعداد 600 جلد قرآن کریم توسط اتحادیه در روزهای پایانی سال 99 در اختیار مؤسسات و خانه‌های قرآنی که با مشکل کمبود یا نبود قرآن مواجه هستند، قرار بگیرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان تصریح کرد: اکنون در حال شناسایی خانه‌ها و مؤسساتی هستیم که با کمبود یا نبود قرآن مواجه هستند، تا مشکلات آن‌ها به ویژه در حوزه آموزش قرآن آموزان رفع شود. توزیع جلدهای قرآن کریم در هفته پایانی سال جاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha