کرونا؛ فرصتی برای توجه به ایده‌های خلاقانه جامعه قرآنی
کد خبر: 3961480
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

کرونا؛ فرصتی برای توجه به ایده‌های خلاقانه جامعه قرآنی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: جامعه قرآنی فکرهایی نو دارند که شاید در این سال‌ها به دلیل ارائه برنامه‌های روتین به آن‌ها توجهی شایسته نشده بود، اما اکنون زمان بهره‌گیری از این فکرها شده تا بتوان با روش‌هایی نو و متناسب با شرایط، افراد بیشتری را به این برنامه‌ها جذب کرد.

کرونا؛ رهیافتی برای توجه به ایده‌های خلاقانه جامعه قرآنیحسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: سازمان دارالقرآن الکریم، فراخوان ایده‌های خلاقانه قرآنی با رویکرد و محوریت راهکارهای ترویج امید و باور به توان مردم با استفاده از ظرفیت‌های قرآنی را منتشر کرد.

وی افزود: همان گونه که می‌دانیم دوران شیوع کرونا که تاکنون مانند آن را تجربه نکرده بودیم نیاز به ایده‌ها و طرح‌های جدید برای ادامه فعالیت‌های قرآنی با روشی جدید دارد؛ روش‌هایی که کیفیت فعالیت‌های قرآنی را تقلیل ندهد و از سویی به سلامت نیز خللی وارد نشود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: جامعه قرآنی فکرهایی نو دارند که شاید در این سال‌ها به دلیل ارائه برنامه‌های روتین به آن‌ها توجهی شایسته نشده بود، اما اکنون زمان بهره‌گیری از این فکرها شده تا بتوان با روش‌هایی نو و متناسب با شرایط، افراد بیشتری را به این برنامه‌ها جذب کرد.

سلمانی با بیان اینکه اکنون سعی داریم این ایده‌ها را دریابیم و با به‌کارگیری آن در عمل، برنامه‌ها را از حالت روتین خارج کنیم، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند چکیده طرح‌ها و ایده‌های خود را به صورت مکتوب حداکثر در یک صفحه و با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس از طریق شماره ۰۹۱۰۴۶۳۱۰۰۴ یا پست الکترونیک idea@telavat.ir ارسال کنند.

وی یادآور شد: مهلت ارسال ایده‌ها تا ۱۴ فروردین‌ماه بوده و به بهترین طرح‌ها و ایده‌ها پنج جایزه دو میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha