لزوم حضور مسئولانه و دقیق مردم در انتخابات
کد خبر: 3963024
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

لزوم حضور مسئولانه و دقیق مردم در انتخابات

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان با تأکید بر پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب گفت: در این راستا تک‌تک ملت ایران باید در انتخابات 1400 حضوری بسیار دقیق و مسئولانه داشته باشند.

حجت‌الاسلام جمال قدرتی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: بحث انتخابات و حضور در انتخابات یک وظیفه دینی و شرعی برگردن تمام ملت ایران است.

وی سال ۱۴۰۰ را سالی سرنوشت‌سازی برای نظام و انقلاب دانست و افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مهمترین رویداد سال جاری بوده که چشم جهانیان به آن دوخته شده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان بیان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی با تبلیغات سوء خود سعی دارند تا مردم در انتخابات حضور حداکثری نداشته باشند، غافل اینکه ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی همچون گذشته دشمن را از خواسته‌هایش ناکام گذاشته و با حضور فعال خود بار دیگر پوزه دشمنان را به خاک می‌مالند.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات نه تنها یک وظیفه ملی و میهنی بوده بلکه در این برهه تاریخی یک وظیفه شرعی و دینی نیز محسوب می‌شود، ادامه داد: انتخابات امسال هم برای انقلاب و هم برای دشمنان یک وضعیت حساس را به وجود آورده است چرا که دشمنان به دنبال رسیدن به اهداف خود در پی مشارکت پایین مردم هستند.

قدرتی با تأکید بر پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب گفت: در این راستا تک‌تک ملت ایران باید در انتخابات 1400 حضوری بسیار دقیق و مسئولانه داشته باشند تا دولتی انقلابی و جوان روی کار بیاید و مشکلات کشور به دست نیروهای جهادی، جوان و انقلابی برطرف شود.

وی بیان کرد: امروز از یک سو دشمنان با تمام توان و انرژی خود به دنبال کم رنگ کردن حضور و مشارکت در این انتخابات هستند و از سوی دیگر برخی از عوامل داخلی نیز متأسفانه به دنبال پیاده‌سازی برنامه‌های کشورهای مستکبر هستند و از هم اکنون با ظرفیت‌های رسانه‌ای که در اختیار دارند به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان ادامه داد: باید طبق رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخاب خود بسیار دقیق و مسئولانه عمل کنیم تا دولتی انقلابی و جوان روی کار بیاید و ان‌شاء‌الله مشکلات کشور به دست نیروهای جهادی، جوان و انقلابی برطرف شود.

وی در پایان یادآور شد: از فعالان سیاسی، رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی کشور به ویژه استان کردستان انتظار داریم که در تنویر افکار عمومی در بحث انتخابات نقش پررنگی داشته باشند و ضرورت حضور در انتخابات را برای مردم و جامعه روشن و تبیین کنند.

انتهای پیام
captcha