درخشش خبرنگار شیرازی در جشنواره داستانی «نگین سرخ»
کد خبر: 3964747
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

درخشش خبرنگار شیرازی در جشنواره داستانی «نگین سرخ»

رحیم میرعظیم، یكی از خبرنگار شیراز در جشنواره داستانی «نگین سرخ» كه به‌صورت ملی و بین‌المللی برگزار شده بود، خوش درخشید.

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین جشنواره «نگین سرخ» به‌صورت ملی و بین‌المللی با مشاركت حوزه هنری استان بوشهر و دانشگاه شیراز برگزار شد و اختتامیه آن هم در هفته جاری به‌صورت آنلاین به اجرا درآمد.

در این مراسم بر اساس بیانیه هیئت‌داوران این جشنواره از بین ۳۰۰ اثر ارسالی سه اثر در بخش داستانک و سه اثر در بخش داستان کوتاه به‌عنوان برگزیده معرفی شدند و داستان کوتاه «مثل سنجاقک» رحیم میر عظیم خبرنگار شیرازی به‌عنوان رتبه دوم این بخش دست‌یافت.

نفر برتر جشنواره ادبیات داستانی بسیج، برگزیده داستانی مسابقه اوج هنر و مقام نخست جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان فارس در سال 98 برخی از دیگر رتبه‌های کسب‌شده توسط رحیم میرعظیم است.

فرشته یا آدمی، نیک‌بخت، یک هفته در جهنم، مادرانه و ناجی برخی از کتاب‌های تألیفی رحیم میر عظیم در حوزه خاطرات دفاع مقدس است. این خبرنگار در پنج کتاب تاریخ شفاهی نیز به‌عنوان مصاحبه‌گر فعالیت داشته است.

از میرعظیم چندین کتاب در حوزه دفاع مقدس و بهزیستی تألیف شده و در چندین کتاب تاریخ شفاهی نیز به‌عنوان مصاحبه‌گر حضور داشته است.

انتهای پیام
captcha