۶ نفر از جانبازان عملیات بیت‌المقدس در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 3973450
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

۶ نفر از جانبازان عملیات بیت‌المقدس در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

در مراسم تجلیل از جانبازان عملیات بیت‌المقدس که به‌صورت وبینار کشوری با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، در سالن اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، به نمایندگی از جانبازان عملیات بیت‌المقدس استان، 6 نفر تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری امروز سوم خردادماه در این آیین، اظهار کرد: روز سوم خرداد و فتح خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که به جهت یادآوری هرساله از رشادت‌های شهدا و جانبازان این عرصه تجلیل می‌کنیم.

وی افزود: روز سوم خرداد یک رخداد تاریخی نبوده، بلکه جریان تاریخ‌ساز در نظام جمهوری اسلامی بوده که به جهانیان نشان دادیم هر متجاوزی که قصد تعرض به خاک این کشور را داشته باشد با یاری پروردگار و ایمانی که در مردم وجود دارد در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهیم کرد.

نجفی گفت: امروز تکرار دوران هشت ساله دفاع مقدس را مشاهده می‌کنیم، به‌طوری که ابرقدرت‌های جهانی با تمام توان به میدان آمدند تا در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کنند، اما باید بدانند که در مقابل ایمان به خدا هیچ نظام مادی نمی‌تواند ایستادگی کند، خوشبختانه امروز محور مقاومت بار دیگر نشان داد که قدرت و ایمان بالاتر از هر قدرتی است.

وی بیان کرد: علی‌رغم تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد کادر درمان با ایثار اجتماعی که نشئت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است در جامعه ساری و جاری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پایان با اشاره به نزدیک بودن به ایام انتخابات، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تمام توان و قدرت قصد دلسردی مردم را دارد که لازم است، بار دیگر حماسه‌ای ماندگار در تاریخ رقم بخورد و با انتخاب فرد اصلح بتوانیم نظام جمهوری اسلامی را با اقتدار و قدرتی که هم‌اکنون در دنیا دارد حمایت کنیم، بنابراین باید انتخاباتی پرشور برگزار شود و مسیری که شهدا برای ما ترسیم کردند، ادامه دهیم.

 

انتهای پیام
captcha