برگزاری برنامه‌های دهه کرامت توسط کانون‌های مساجد قزوین
کد خبر: 3976810
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت توسط کانون‌های مساجد قزوین

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اعلام کرد: در دهه کرامت به همت کانون‌های مساجد جشن‌های میدانی و محله‌محور در نقاط مختلف شهر قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت توسط کانون‌های مساجد قزوینبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، گفت: در ایام دهه کرامت که از سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) مصادف با 22 خردادماه تا اول تیرماه است، برنامه‌های متعددی در کانون‌های مساجد استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: دهه کرامت یادآور همه ارزش‌های ولایی، انسانی و الهی و نشان‌دهنده زیباترین علایق فرزندان امام موسی کاظم (ع) به یکدیگر و احترام به مقام شامخ ولایت است بر طبق همین آموزه انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) به نسل جوان مهم‌ترین وظیفه پدران و مادران است که می‌توانند در قالب داستان‌های از زندگانی امامان معصوم (ع) در وجود فرزندان نهادینه کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های میدانی و محله‌محور در نقاط مختلف شهر یکی از برنامه‌های پرمخاطبی است که به همت کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری خلاق در فضای مجازی بیان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع سیره رضوی و مسابقات پیامکی در این ایام از برنامه‌های است که در فضای مجازی برگزار می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: برگزاری جشن روز دختر و هدیه به دختران در کانون‌ها و برگزاری جشن در روز ولادت امام رضا (ع) در مساجدی که مزین به نام امام رضا (ع) است و تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان در این ایام از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان است.

انتهای پیام
captcha