تشکیل شورای هماهنگی حوزه خواهران و جامعةالزهرا(س)
کد خبر: 3977793
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

تشکیل شورای هماهنگی حوزه خواهران و جامعةالزهرا(س)

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خواستار ایجاد شورای هماهنگی بین جامعةالزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران شد و گفت: این شورا می‌تواند هماهنگی‌های لازم را در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، پشتیبانی و برنامه‌ریزی بین دو نهاد ایجاد کند. 

تشکیل شورای هماهنگی حوزه خواهران و جامعةالزهرا(س)

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، 25 خردادماه در دیدار با سیده‌زهره برقعی، مدیر جامعةالزهرا(س)، با تبریک انتصاب ایشان به مدیریت این نهاد حوزوی، اظهار کرد: جامعةالزهرا(س) افق پیش‌روی حوزه‌های علمیه خواهران و به مثابه فیضیه حوزه‌های علمیه خواهران است و قوت و قدرت آن، قوت و قدرت مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه بزرگی حوزه‌های علمیه خواهران با جامعةالزهرا(س) مشخص خواهد شد، ادامه داد: جامعةالزهرا(س) باید قله، مأمن و الگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران باشد. امیدواریم شاهد همکاری و هماهنگی بیش از پیش این دو نهاد حوزوی در دوره جدید باشیم تا بتوانیم به عنوان دو بال توانمند، طلاب را به جایگاه و شخصیت مناسب خود رهنمون کنیم.

بهجت‌پور خواستار ایجاد شورای هماهنگی بین جامعةالزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران شد و گفت: این شورا می‌تواند هماهنگی‌های لازم را در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی، پشتیبانی و برنامه‌ریزی بین دو نهاد ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها بیش از گذشته استفاده کنیم، بیان کرد: با هم‌افزایی بیشتر امکان بهره‌وری بهتر از فرصت‌های پیش‌رو مهیا خواهد شد و این امر می‌تواند به ما در رشد و تعالی جامعةالزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران کمک کند و بنده با افتخار معتقد به گسترش ظرفیت‌های جامعةالزهرا(س) هستم.

انتهای پیام
captcha