سه سفارش آیت‌الله جنتی به مردم، مشارکت، مشارکت و مشارکت
کد خبر: 3978252
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

سه سفارش آیت‌الله جنتی به مردم، مشارکت، مشارکت و مشارکت

رئیس مجلس خبرگان رهبری پس از دادن رأی گفت: سه سفارش به مردم دارم؛ مشارکت، مشارکت و مشارکت.

به گزارش ایکنا، آیت الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، پس از انداختن آرای خود به صندو‌ق‌ در سخنانی گفت: سه سفارش دارم؛ اول مشارکت، دوم مشارکت و سوم مشارکت.

وی افزود: امیدوارم مردم مثل همیشه پرشور در صحنه حضور داشته باشند و به دلیل حضور مردم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه مردم ما متدین و انقلابی هستند و تاکنون در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند، گفت: تا این مردم در صحنه هستند دشمن نمی‌تواند غلطی بکند. تا وقتی مردم در صحنه هستند هیچ ضرری به این کشور وارد نمی‌شود و اجر این حضور را خداوند متعال می‌دهد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و اخلاقی است و انشالله جزو عبادات مردم محسوب شود و برای شما ثواب داشته باشد.

وی ابراز کرد: مشارکت مردم از وجوه مختلف دارای اهمیت است. امیدوارم همه مردم در صحنه حضور داشته باشند. این نظام، یک نظام اسلامی و مردمی است و انقلاب هم برپایه مردم شروع شد و ادامه پیدا کرد و تا آخر هم ادامه پیدا می‌کند؛ به همین دلیل حضور مردم مؤثر است و دشمن هیچ غلطی نتوانست بکند و نخواهد کرد.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه آمریکا، انگلیس، اروچا و هیچکس دیگری با حضور مردم در صحنه نمی‌توانند برای ما نقشه بکشند و توطئه کنند، گفت: خداوند به این مردم خیر دهد. واقعا قدردانی از این مردم وظیفه من و امثال من است. بنده به سهم خود تشکر و دعا می‌کنم و می‌‌گویم خدایا این مردم در راه دین، اسلام و تبعیت از امام بزرگوارمان به عنوان نماینده این نظام حضور داشتند و در صحنه حضور پیدا کردند و هرکجا دعوتشان می‌کردند و فرخوانده شدند شرکت کردند؛ مردم ما مردمی متدین و انقلابی هستند و خدا به این مردم خیر دهد.

وی با تأکید مجدد بر اینکه دشمن تا زمانی که مردم در صحنه هستند نمی‌تواند هیچ غلطی بکند، گفت: یک عده بیرون نشستند و نقشه‌هایی می‌کشند که چنین و چنان می‌کنیم و به خیال خود می‌خواهند توطئه‌های خود را اجرا کنند اما مردم ما روشن‌بین، مسلمان و ولایی هستند.

آیت‌الله جنتی در پایان اظهار کرد: تا زمانی که مردم این ولایت فقیه، نظام و اسلام را قبول دارند هیچ ضرری به این مملکت نمی‌خورد و انشالله خدا به مردم خیر دهد. مردم خیلی کارها کردند. جز اینکه خدا اجر مردم را بدهد هیچ کس دیگری نمی‌تواند جبران کند. مردم جوانان خود را دادند و در جنگ محرومیت‌ها بودند و در همه صحنه‌ها حاضر شدند و انشالله از اجر دنیا و آخرت برخوردار باشند.

       

انتهای پیام
captcha