لزوم برخورد امنیتی با شبکه‌های مروج ابتذال
کد خبر: 3980431
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

لزوم برخورد امنیتی با شبکه‌های مروج ابتذال

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: طرح دریا‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد و باید کمیته ساماندهی امور فرهنگی در دریا، سواحل و جنگل‌ها ایجاد و با آن شبکه‌های ضد فرهنگی و مروج ابتذال برخورد امنیتی شود.

لزوم برخورد امنیتی با شبکه‌های مروج ابتذالبه گزارش ایکنا از مازندران آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی امروز ششم تیرماه در همایش ساماندهی سواحل، جنگل و تفرجگاه‌های استان مازندران که در بابلسر برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای هفتم تیر و نیز سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با کمترین بودجه و کمترین نیرو نداشتن ساختمان در برخی از شهرستان‌ها همچنان فعال و پرتلاش هستند لازم است از تلاش این خادمان دینی تقدیر شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نظام را جمهوری اسلامی نامید، افزود: ما حق نداریم برای جمهوری و نیز برای اسلامیت کم‌کاری کنیم در غیر این صورت خیانت به همه شهدا خواهد بود.

لائینی با بیان اینکه انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران در راستای تقویت جمهوریت نظام است، تصریح کرد: استفاده رهبری از واکسن ایرانی نشان از اعتماد ایشان به جوانان نخبه و موسسات دانش‌بنیان کشور است و باید به آن‌هایی که شعار ملی‌گرایی سر می‌دهند، گفت؛ ملی‌گرای واقعی شخص اول جهان اسلام است که با رعایت نوبت واکسن از نوع تولیدات داخل استفاده می‌کند و این اقدام را می‌توان مقوی جمهوریت نظام دانست.

لائینی بیان کرد: ما باید برای بعد اسلامیت نظام همچون بعد جمهوریت همت کنیم و برای اجرای احکام خدا غیرت داشته باشیم و نباید اجازه دهیم که دین خدا ملعبه دست برخی‌ها شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم، افزود: امام خمینی (ره) فرمود؛ هیچ چیز جز خون امام حسین قدرت نداشت مردم را به جبهه بیاورد و ۱۵ خرداد بیافریند؛ بنابراین باید تمهیدات لازم برای عزاداری محرم مهیا کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: جنگل و دریا ساماندهی فرهنگی می‌خواهد هزاران مشکل در زیرساخت‌های فرهنگی داریم و باید این بستر‌ها مهیا شود.

لائینی اظهار کرد: برخی طلاب جهادی با حضور در سواحل برنامه خوبی در سال‌های گذشته اجرا و ایجاد جاذبه کردند و تاکید ما این بود که استانداری با تصویب بودجه این فعالیت‌ها را توسعه دهد.

لائینی با اشاره به اینکه طرح دریا‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد، افزود: باید کمیته ساماندهی امور فرهنگی در دریا، سواحل و جنگل‌ها ایجاد و با آن شبکه‌هایی که البسه جلف به فروشگاه‌ها می‌برند و شبکه ضد فرهنگی تشکیل دادند و ابتذال را ترویج می‌کنند برخورد امنیتی شود.

وی با بیان اینکه باید کارمندان دولت را به رعایت حجاب مقید کرد، افزود: حجاب اصل مصرح در قرآن است و همه باید پایبند و مروج این اصل باشیم تا در خیابان کمتر شاهد بدحجابی باشیم.

انتهای پیام
captcha