راهیابی اثر خبرنگار شیرازی به مرحله نهایی مسابقه داستان کوتاه بحران
کد خبر: 3980714
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

راهیابی اثر خبرنگار شیرازی به مرحله نهایی مسابقه داستان کوتاه بحران

اثر داستانی رحیم میرعظیم، یکی از نویسندگان و خبرنگاران شیراز به مرحله نهایی داستان کوتاه کوتاه بحران راه پیدا کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه داستان کوتاه کوتاه بحران، از میان 1050 اثر رسیده داستانی به مسابقه، تعداد 290 اثر از 184 نفر به مرحله نیمه نهاییراه یافتند و بعد از داوری، 17 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

اثر داستانی رحیم میرعظیم نویسنده و خبرنگار شیرازی نیز از بین 290 اثر رسیده داستانی به مرحله نیمه نهایی، در زمره 17 اثر راه یافته به مرحله نهایی قرار گرفت و در این مرحله و بعد از داوری، 5 اثر به عنوان برگزیدگان این دوره از مسابقه معرفی می‌شوند.

معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران هدف از برگزاری این مسابقه که داستان‌های ارسالی به آن  باید دارای حداقل 50 و حداکثر 300 کلمه باشد را جلب توجه جامعه ادبی به بحران‌های طبیعی که در کشور رخ می‌دهد و همچنین ترویج نگاه امیدوارانه در سوانح طبیعی و بحران‌ها ذکر کرده است.

رویکرد کلی داستان‌ها نیز حفظ «امید» در این رخدادها است و محور داستان‌ها باید دعوت به همدلی در برابر مصیبت‌ها و کمک به هم‌نوع، نوع‌دوستی، شیوه درست برخورد با بحران، عملکرد سریع و حفظ روحیه و گسترش روحیه امیدوارانه در زمان رخدادهای بحرانی باشد.

یادآور می‌شود، رحیم میرعظیم همکاری افتخاری نیز با خبرگزاری ایکنا شعبه فارس دارد.

انتهای پیام
captcha