5600سالمند شاهرود و میامی ۲ دوز واکسن کرونا دریافت کردند
کد خبر: 3981637
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

5600سالمند شاهرود و میامی ۲ دوز واکسن کرونا دریافت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه با توزیع بهتر واکسن در جمعیت تحت پوشش دانشگاه، واکسیناسیون قدری تسریع شده است، گفت: پنج هزار و ۶۰۰سالمند هر دو دوز واکسن را دریافت کردند.

5600سالمند شاهرود و میامی ۲ دوز واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش ایکنا از سمنان، رضا چمن، رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، امروز 12 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا پایان هفته گذشته دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ۲۷ هزار و ۷۷۵ دوز واکسن دریافت و ۲۵ هزار و ۳۹۱ دوز را تزریق کرده گفت: از هفته گذشته، با توزیع بیشتر و بهتر واکسن در سراسر کشور، خوشبختانه واکسیناسیون وضعیت بهتری پیدا کرده و توانستیم جمعیت قابل قبولی را واکسینه کنیم.

وی ادامه داد: ۱۷ هزار و ۳۳۰ دوز واکسن برای سالمندان در سطح شهرستان‌های شاهرود و میامی تزریق شده که در این راستا پنج هزار و ۶۵۳ نفر هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند تا نگرانی ما بابت آنها کاهش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه با خیز نگران‌کننده اپیدمی کرونا در سطح کشور روبرو هستیم یادآور شد: نگرانی وجود دارد که این شرایط به شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز تسری پیدا کند که هم اکنون شرایط شاهرود نارنجی و میامی زرد است و این به معنای هشدار واقعی محسوب می‌شود.

چمن با بیان اینکه در جمعیت تحت پوشش دانشگاه به طور متوسط در شبانه‌روز ۱۲۰ مراجعه با علائم کرونا به بیمارستان‌ها صورت می‌گیرد که ۱۰ نفر آنها بستری می‌شوند، متذکر شد: ۳۰ مورد شناسایی بیمار کرونایی در شبانه‌روز در سطح شهرهای تحت پوشش دانشگاه، انجام می‌پذیرد که نشان می‌دهد وضعیت دوباره کمی به سمت حاد شدن می‌رود.

انتهای پیام
captcha