تزریق واکسن ایرانی به رهبری پیام اقتدار کشورمان را مخابره کرد
کد خبر: 3981660
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

تزریق واکسن ایرانی به رهبری پیام اقتدار کشورمان را مخابره کرد

امام جمعه سلماس گفت: تزریق واکسن کوو ایران برکت به مقام‌معظم رهبری در سطح خارجی و بین‌المللی پیام قدرت و اقتدار ایران را در جهان نشر داد.

تزریق واکسن ایرانی توسط مقام معظم رهبری پیام اقتدار ایرانی برا به جهان رساندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام جمعه سلماس، 12 تیرماه، در نشست بصیرت افزایی طلاب در مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس، اظهار کرد: شهید بهشتی یک انقلاب تمام‌عیار و الگوی انقلابی‌گری بود و از دو جهت، نقش بی‌بدیل او در تدوین قانون اساسی انکارناپذیر و نقش اصلی و بنیان‌گذاری او در دادگستری و قوه قضائیه بر گردن کشور و ملت ایران قابل توجه است.

وی افزود: مقام‌معظم رهبری در دیداری که با مسئولان قوه قضائیه داشتند، فرمودند: حضور بیش از 20 ماهه آقای رئیسی و حرکت جهادی و شبانه‌روزی او نتایجی از جمله افزایش اعتماد مردم به قوه قضاییه و افزایش امید مردم به این قوه که موجب ارتقا سرمایه اجتماعی نظام، بود.

طباطبایی بیان کرد: شرکت مردم در انتخابات یک حماسه و یکی از نکات مثبت این انتخابات اجماع همه کاندیداها بر حل مشکلات و بر فقدان بن‌بست در مسیر آینده ملت ایران بود و بازنده اصلی انتخابات استکبار جهانی و رسانه‌های غربی و بعضی جریان‌های عقب‌مانده سیاسی در داخل بودند که بر طبل تحریم انتخابات کوبیدند و در آرزوی مشارکت ۳۰ درصدی ماندند.

وی با بیان اینکه واکسن برکت اولین واکسن ایرانی کرونا بوده افتخار ملی و افتخاری برای جهان اسلام است، ادامه داد: تزریق این واکسن توسط مقام‌معظم رهبری در سطح خارجی و بین‌المللی پیام قدرت و اقتدار ایران را به جهان رساند و قدرت و علمی ایران را ثابت کرد و نشان داد این کشور جزو شش کشور برتر جهان در این عرصه قرار دارد.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: این اقدام هوشمندانه ایشان از بعد رسانه‌ای و روانی آن‌قدر تاثیرگذار بود که اجازه نداد حرف‌های بیگانگان غالب شود و رهبر بصیر انقلاب عملیات سنگین رسانه‌ای دشمن را ناکام گذاشت و نشان داد که واقعا شبانه‌روز به نفع ملت و کشور تلاش کرده و خود را فدای ملتش می‌کند.

وی گفت: آمریکا و اروپا با طول دادن مذاکرات می‌خواهند با تحریک آژانس هسته‌ای به بهانه باز تفسیر برخی مواد برجام، راه را برای امکان دسترسی بیشتر به اماکن مختلف کشورمان را باز کنند، برجام هسته‌ای را به برجام‌های موشکی و منطقه‌ای پیوند بزنند و رفع تحریم را منوط به آن‌ها بکنند و ارتباط ایران را با جبهه مقاومت قطع کنند.

انتهای پیام
captcha