جشنواره طنز «زنجفیل» در ارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3981994
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

جشنواره طنز «زنجفیل» در ارس برگزار می‌شود

مدیرکل ارشاد منطقه آزاد ارس از برگزاری جشنواره منطقه‌ای طنز و استعدادیابی «زنجفیل» با حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

جشنواره طنز و استعدادیابی زنجفیل در ارس برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سعید شیرمحمدی، مدیرکل ارشاد منطقه آزاد ارس، امروز، 14 تیرماه از برگزاری جشنواره منطقه‌ای طنز و استعدادیابی «زنجفیل» با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس و حوزه هنری استان خبر داد و گفت: این جشنواره در سه بخش استندآپ کمدی، نثر و شعر با هدف نقد طنازانه در موضوعات بایدها و نبایدهای فضای مجازی، کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی، تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها و هنجارها و ناهنجاری‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف استعدادیابی و حمایت از طنزپردازان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود که هنرمندان منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا نیز علاوه بر شرکت در جشنواره اصلی می‌توانند در بخش اختصاصی ارسوندان در سه محور استندآپ کمدی، شعر و نثر شرکت کنند.

شیرمحمدی، با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این جشنواره در منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود افزود: جشنواره طنز و استعدادیابی «زنجفیل» ششم و هفتم مردادماه سال‌جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 18 تیرماه سال‌جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل ارشاد منطقه آزاد ارس در خصوص جوایز در نظر گرفته شده برای هنرمندان برگزیده ارس گفت: در بخش ویژه ارسوندان در سه محور یاد شده برای نفرات برگزیده شعر و نثر هر کدام مبلغ 10 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و در بخش استندآپ کمدی علاوه بر اهدای لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال، برای 3 اثر برگزیده این جشنواره، جهت تولید محتوا (قطعه استندآپ کمدی) آموزش دیده و مورد حمایت حوزه هنری استان قرار می‌گیرند.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت حوزه هنری استان به نشانی artabriz.ir مراجعه و برای ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانند آثار خود را به صفحه اینستاگرامی @zanjafil.i یا آدرس ایمیل Zanjafiltanz@gmail.com و یا از طریق اپلیکیشن‌های واتساپ و تلگرام به شماره 09143012665 ارسال و در صورت تحویل حضوری به دبیرخانه جشنواره به نشانی، تبریز، چهارراه شریعتی، طبقه فوقانی پردیس فرهنگی سینمایی قدس، حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha