تغییر روش‌های خرابکارانه داعش در بیان رئیس سازمان امنیت ملی عراق
کد خبر: 3983164
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

تغییر روش‌های خرابکارانه داعش در بیان رئیس سازمان امنیت ملی عراق

عبدالغنی الاسدی، رئیس سازمان امنیت ملی عراق، امروز شنبه تأیید کرد که این سازمان اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد گروه تروریستی داعش روش‌های جدیدی را در پیش گرفته است.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزای عراق، رئیس سازمان امنیت ملی عراق، امروز شنبه تأیید کرد که این سازمان اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد گروه تروریستی داعش روش‌های جدیدی را در پیش گرفته؛ البته وی تأکید کرده است که دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی عراق راهکارهای جدیدی را برای مبارزه با این روش‌ها معین کرده‌اند.

الاسدی که در سالروز عملیات آزادسازی موصل سخن می‌گفت، تأکید کرد که تلاش دستگاه‌های امنیتی و نیروهای نظامی عراق در نبرد موصل درسی فراموش‌نشدنی به داعش داد. وی مقام شهدایی را که در این عملیات جان خود را از دست دادند نیز گرامی داشت.

الاسدی خاطرنشان کرد: آنچه اکنون گروه‌های تروریستی داعش انجام می‌دهد و دکل‌های برق را هدف قرار می‌دهد، شاهدی بر شکست این گروه تروریستی است.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی بالایی در ستاد مشترک برای مقابله با توطئه‌های تروریستی وجود دارد، گفت که سازمان امنیت ملی اطلاعاتی در مورد روش‌های جدید این گروه‌ها و شیوه مقابله با آن نیز تمهیداتی اندیشیده است.

وی در پایان اظهار كرد: شهروندان اطلاعات مهمی را در اختیار ما قرار می‌دهند كه توانایی عملی برای خنثی كردن توطئه‌های تروریستی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام
captcha