برگزاری اولین جشنواره سراسری «کاریکاتور حجاب و عفاف»
کد خبر: 3984281
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

برگزاری اولین جشنواره سراسری «کاریکاتور حجاب و عفاف»

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان گفت: به منظور ترویج ارزش‌های دینی و مبانی فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف، «نخستین جشنواره کاریکاتور حجاب و عفاف» در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، علی عباس داودنیا، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان امروز، 24 تیرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان به عنوان یک نهاد تسهیل‌گر در حوزه فرهنگ و هنر به یاری هنرمندان متعهد و انقلابی آمده و بنا بر رسالت‌های تعریف شده از رویدادهای فرهنگی و هنری حمایت می‌کند.

وی افزود: این سازمان در حوزه هنرهای تجسمی طی سال‌های اخیر اقدامات منسجمی از جمله برگزاری چهار دوره جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان را با همکاری هنرمندان کردستانی و دیگر هنرمندان کشور اجرایی کرده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان بیان کرد: استقبال بی نظیر هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست سراسر کشور از جشنواره فجر در ایام دهه مبارک فجر ما را بر آن داشت که در ایام مبارک ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اقدام به طراحی و اعلام فراخوان جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع حجاب و عفاف کنیم.

وی به فرصت زمانی ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اشاره و اظهار کرد: هنرمندان سراسر کشور تا 30 تیرماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه اولین جشنواره سراسری «کاریکاتور حجاب و عفاف» ارسال کنند.

داوودنیا از برگزاری اختتامیه اولین جشنواره سراسری «کاریکاتور حجاب و عفاف» خبرداد و افزود: نفرات برتر این جشنواره در مردادماه معرفی خواهند شد و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی در پایان یادآور شد: در این راستا هنرمندان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی الکترونیک kurdewaricartoon@gmail.com به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha