واکسیناسیون با واکسن ایرانی در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد
کد خبر: 3984973
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

واکسیناسیون با واکسن ایرانی در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد

واکسیناسیون با واکسن رسمی ایرانی کوایران برکت عصر امروز به‌صورت رسمی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) به‌عنوان اولین نفر این واکسن را به‌صورت رسمی در استان دریافت کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، واکسیناسیون با واکسن رسمی ایرانی کو ایران برکت عصر امروز به‌صورت رسمی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) به‌عنوان اولین نفر این واکسن را به‌صورت رسمی در استان دریافت کرد.

سید راشد جزایری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ۲۷ تیرماه در آئین آغاز رسمی واکسیناسیون کو ایران برکت در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون ۱۰۵ هزار دُز واکسن کرونا وارد استان شده است، اظهار کرد: همچنین امروز یک محموله ۱۲ هزار و ۵۰۰ دزی وارد استان شد.

جزایری بیان کرد: تاکنون ۳۸۵۰ دز واکسن کو ایران برکت به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرده است و مردم تمایل بسیار زیادی برای تزریق واکسن ایرانی دارند.

وی با تأکید بر اینکه واکسیناسیون تنها راه مقابله با ویروس کرونا است، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری پوشش بالای ۷۰ درصدی جمعیت بالای ۶۰ سال در چهارمحال و بختیاری را برای واکسیناسیون داشته باشیم.

تولید واکسن ایرانی کار بسیار ارزشمندی است

در ادامه این آئین سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج همکاری بسیار خوبی با تیم بهداشت و درمان در ایام شیوع کرونا داشتند، اظهار کرد: تمامی امکانات در اختیار مجموعه سپاه و بسیج برای خدمات‌رسانی در ایام شیوع ویروس کرونا به‌کار گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: دو مقوله امنیت و سلامت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما تا زمانی که به این دو مقوله خدشه‌ای وارد نشود، مردم قدر آن را نمی‌دانند، در ایام شیوع ویروس کرونا مردم متوجه اهمیت سلامتی شدند.

اکبری با بیان اینکه شش مرکز تجمعی واکسیناسیون توسط سپاه در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: تمامی امکانات برای تسریع در روند واکسیناسیون و خدمت به مردم پای کار آورده می‌شود، ساخت واکسن توسط دانشمندان ایرانی بسیار ارزشمند است و همدلی و همراهی مردم موجب کسب این توفیقات می‌شود.

انتهای پیام
captcha