ناکامی دشمنان برگرفته از رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس است
کد خبر: 3985103
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

ناکامی دشمنان برگرفته از رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: در طول هشت سال جنگ دفاع مقدس، رزمندگان با شجاعت و شهامت ایستادگی کرده و حماسه‌های ماندگاری را رقم زدند که نشان از رشادت و ایثار آن‌ها بود که دشمن را از رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشته است.

رضازاده// ناکامی دشمنان برگرفته از رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس استبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، 28 تیرماه، در دیدار با رزمنده دوره دفاع مقدس در اردبیل، اظهار کرد: دفاع مقدس برای مردم ایران اسلامی، یادآور مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: در طول هشت سال جنگ دفاع مقدس، رزمندگان با شجاعت و شهامت ایستادگی کرده و حماسه‌های ماندگاری را رقم زدند که نشان از رشادت و ایثار آن‌ها بود که دشمن را از رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: رزمندگان با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در مقابل استکبار جهانی مقابله و استقاومت نشان دادند و توانستند با سربلندی از آزمون‌های سخت بیرون آیند و تاریخ ارزشمندی از رشادت‌های جوانان را رقم بزنند.

بحرالعلومی تصریح کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدای والامقام، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان یکی از افتخارات ارزشمند برای ما است که در این زمینه بایستی با دیدار مداوم از آنان و تجلیل از آنان به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha